دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

استقلال معلولان در جامعه دارای اهمیت زیادی است
 
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان «كمك به معلولان» را مسئله مهمی اعلام كرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار به منظور استقلال كامل این مددجویان اهمیت بالایی برخوردار است.
استقلال معلولان در جامعه دارای اهمیت زیادی است اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان «كمك به معلولان» را مسئله مهمی اعلام كرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار به منظور استقلال كامل این مددجویان اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد بعد از ظهر امروز سه شنبه ضمن در دیدار سرپرست اداره كل بهزیستی خوزستان بیان كرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق تبعیت از فرامین الهی را بدهد تا بتوانیم به جامعه هدف بهزیستی و قشری كه مورد عنایت خاص خداوند هستند، خدمت كنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: دست پدرانه ای كه توسط مجموعه بهزیستی بر سر افراد نیازمند و آسیب دیده می كشید بسیار كار پسندیده و خوبی است و به یاری خداوند این خدمات استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه توانبخشی و كمك به معلولان را مسئله مهمی دانست و تاكید كرد: ایجاد اشتغال پایدار به منظور استقلال كامل این مددجویان و فراهم كردن شرایط مناسب برای فروش تضمینی محصولات و دست آورده ای معلولان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: سركشی به خانواده های تحت پوشش و توجه به سالمندانی كه مورد بی مهری خانواده ها قرار گرفته اند و توجه به مسائل فرهنگی آنها بسیار كار پسندیده و مهمی به شمار می رود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۸:۱۵ - ۱۰/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۴