دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

دكتر خانكه، مبعث پیامبر مهربانی ها را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دكتر خانكه، مبعث پیامبر مهربانی ها را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، عصر امروز (دوشنبه) با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز مبعث حضرت رسول اكرم (ص) و پیامبر مهربانی ها را به همه اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه در ستاد مركزی و مراكز درمانی و توانبخشی وابسته به دانشگاه، تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن پیام تبریك دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

« به نام خدای یكتا »

27 رجب سال 40 عام الفیل، همزمان با سال 13 پیش از هجرت پیامبر اسلام، در غار حرا، حكم ماموریتی بزرگ، دل محمد مصطفی (ص)، تجلی گاه نام و كلام خداوندی را نورانی كرد و روز مبعث، روز سربلندی انسان به بلندای بانگ توحید را رقم زد. روزی كه ندای حق و یكتاپرستی به گوش جهانیان رسید و بت های پیدا و پنهان شكسته شدند.

بعثت، از الطاف بی پایان خداوندی است كه جلوه های شكوهمندش در هر برهه از زمان نمایان است، بت های گوناگونی كه به اشكال مختلف، جسم و روح انسان ها را اسیر و درگیر خود كردند، با بت شكنی مسلح به ایمان، تعهد و خودشناسی، شكسته می شوند و انسان را به رهایی و درجه اعلای انسانیت می رساند.

با آرزوی رهایی انسان ها كه با الگوگیری از پیامبر مهربانی ها، دل كویرگونه خود را با باران عشق، رحمت، مهر و محبت، همدلی، همقدمی و یك صدایی در راستای كلام حق تعالی شستشو داده و جهان را به یك جامعه توحیدی تبدیل كنند.

فرارسیدن سالروز مبعث حضرت رسول اكرم (ص)، خاتم پیامبران را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه در ستاد دانشگاه و در مراكز درمانی و توانبخشی تحت پوشش دانشگاه، دست در دست یكدیگر، با همدلی و همكاری، برای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه و ارتقای سلامتی جامعه نیازمندان و مددجویان تلاش می كنند، تبریك عرض می كنم و برای یكایك عزیزان، آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۹:۳۴ - ۰۹/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹