دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

خیرین اردبیلی ساخت 396 واحد مسكن را در حال اجرا دارند
 
مدیركل بنیاد مسكن استان اردبیل گفت: به همت خیرین استان اردبیل ساخت 396 واحد مسكن برای محرومان در دستور كار قرار گرفته است.
خیرین اردبیلی ساخت 396 واحد مسكن را در حال اجرا دارند فرهاد سبحانی در مراسم آغازین احداث 24 واحد مسكن محرومان به همت خیر اردبیلی اظهار كرد: این پروژه ها با پیشرفت 20 تا 90 درصد در حال اجراست كه تعدادی از این واحدها در سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ساخت و تحویل 300 واحد مسكن به همت انجمن خیرین مسكن ساز استان را یادآور شد و تصریح كرد: انجمن خیرین مسكن ساز استان اردبیل جز انجمن های موفق و پیشرو در سطح كشور است كه كارنامه ای ارزنده در حمایت و پشتیبانی از تأمین سرپناه برای نیازمندان دارد.

مدیركل بنیاد مسكن استان اردبیل گفت: در استانه عید مبعث با تلاش خیر اردبیلی سراج امانی ساخت 24 واحد مسكن در محله آرازعلی اردبیل آغاز شد تا در 2 بلوك این مجموعه احداث و تحویل نیازمندان شود.

سبحانی افزود: ساخت این پروژه ها در قالب طرح پردیسان در محله آرازعلی انجام می شود كه خیر نیكوكار و خیراندیش این پروژه تأمین 6 میلیارد تومان اعتبار احداث این مجموعه را عهده دار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان كرد: انجمن خیرین مسكن ساز با همراهی بنیاد مسكن نسبت به تأمین زمین اقدامات خوبی را آغاز كرده و سعی بر این است تا با تلاش جامعه خیرین چنین فعالیت های شایسته در تأمین سرپناه برای نیازمندان ادامه پیدا كند.

سبحانی اضافه كرد: امیدواریم با حركت های مناسب در این بخش بتوان در سال های آینده نیاز نیازمندان را پاسخ داده و مشاركت بیشتر نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و كمیته امداد را نیز شاهد بود.

مدیركل بنیاد مسكن استان اردبیل بیان كرد: تلاش بر این است تا با احداث و تحویل این واحدها كه با كیفیت مناسب اجرایی می شود بخشی از دغدغه های نیازمندان در تأمین سرپناه مناسب رفع شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۰۱ - ۱۱/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۵