دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید آغاز شد/ نقش معلمان در پرورش نسلی مقاوم در برابر آسیب های اجتماعی
 
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهكالی مرادی سرپرست اداره كل آموزش وپرورش استان قزوین در این خصوص گفت: در سال تحصیلی گذشته به منظور ارج نهادن بر مسئولیت خطیر قشر فرهیخته معلمان و قدردانی از فعالیت های ایثارگرانه آنان در دوران همه گیری ویروس كرونا برنامه «شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید» اجرایی شد.

وی ادامه داد: این برنامه برای دومین بار در سال تحصیلی 1401-1400آغاز شده و بنا داریم با شناسایی معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی وتربیتی حاكم بر كشور و معرفی آنان به جامعه وبه اشتراك گذاشتن تجربه های موفق با دیگر معلمان تلاشگر، قدم موثری در ارتقا سطح كیفی آموزش و پرورش برداریم.

سرپرست اداره كل آموزش و پرورش استان در ادامه بیان كرد: یكی از اصول تعلیم و تربیت، اصل فعالیت است و در این راستا باید به دانش آموزان فرصت تمرین و تكرار را بدهیم.

وی اضافه كرد: یادگیری و تجربه جزو شاخصه های ذاتی هر فردی است و اگر ساختار كسب تجربه و یادگیری را رعایت نماییم، اصل فعالیت را رعایت كرده ایم.

سیاهكالی مرادی همچنین گفت: مربیان پرورشی با توجه به خصوصیات نسل امروز می توانند دانش آموزانی اندیشمند و خلاق را تربیت كنند كه به ارزش های اخلاقی دست یابند و انسان های سازگار با مهارت های كامل زندگی باشند و در مقابل آسیب های اجتماعی مقاومت داشته باشند.

انتهای پیام
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۰:۲۳ - ۱۱/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۵