دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

استاندار سمنان: هیچ كودك بی سرپناهی گوشه خیابان رها نماند
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در بازدید از اداره كل بهزیستی استان و دیدار چهره به چهره با كاركنان این اداره كل اظهار كرد: امروز خوشبختانه شاهد برقراری امنیت پایدار و حصول دستاوردهای بسیار ارزنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم كه این امر جای شكرگزاری دارد.

وی بیان كرد: اینك خدمت به مردم جزو اولویت هاست و امیدواریم در این مسیر به صورت مطلوب گام برداریم تا رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.

استاندار سمنان گفت: افزایش رضایتمندی مردم از اولویت های دولت مردمی آیت الله رئیسی است و همان طور كه مقام معظم رهبری نیز تأكید دارند، احیای امید در دل مردم امری ضروری محسوب می شود.

هاشمی تصریح كرد: پشتیبانی مردم از نظام و مردم داری بالاترین افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی ایران است. كار جهادی با خدمت رسانی به مردم حاصل می شود و این امر در حوزه بهزیستی بدان معناست كه نباید كودك بی سرپناهی در گوشه خیابان رها مانده یا زنان بی سرپرست دچار مشكل باشند.



وی گفت: بحث تأمین مسكن افراد نیازمند در حوزه بهزیستی از اولویت هاست. باید از فرصت طلایی ایجادشده در دولت مردمی آیت الله رئیسی به بهترین نحو ممكن برای تأمین مسكن افراد نیازمند زیرپوشش استفاده شود.

استاندار سمنان اضافه كرد: بحث درمان و تحصیل افراد نیازمند در مجموعه بهزیستی استان از دیگر مباحث قابل توجه بوده و ضرورت دارد با ایده، طرح و ابتكار جدید در دستور كار قرار گیرد.

هاشمی تأكید كرد: سركشی از خانواده های نیازمند و دارای معلول زیرپوشش بهزیستی در دستور كار مدیركل و معاونان مجموعه قرار داشته و لازم است تا سركشی از شهرستان ها تا دورترین نقاط استان جزو برنامه های مدیران مجموعه باشد.

وی گفت: خیران در حوزه های مختلف در استان به خوبی پای كار بوده اند و لازم است تا در حوزه بهزیستی نیز به منظور بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/74003/م/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۰:۲۳ - ۱۱/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۹