دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

در گرامی داشت روز درختكاری، نهال های مهر در فضای سرسبز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كاشته شد
 
اداره تعالی فرهنگی با همكاری انجمن علمی دانشجویان رشد و پرورش كودكان پیش از دبستان دانشگاه برگزار كرد؛

در گرامی داشت روز درختكاری، نهال های مهر در فضای سرسبز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كاشته شد

دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز یكشنبه همزمان با روز درختكاری، طی مراسمی به همت اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و با همكاری انجمن های علمی دانشجویان رشد و پرورش كودكان پیش از دبستان و حفاظت محیط زیست، نهال های مهر را در فضای سرسبز و زیبای این دانشگاه كاشتند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، این مراسم، با حضور رئیس دانشگاه، معاونان آموزشی، دانشجویی و توسعه مدیریت، مدیر گروه آموزشی رشد و پرورش كودكان پیش از دبستان، مدیران زیرمجموعه معاونت فرهنگی - دانشجویی، مدیران و مسئولان دفتر نهاد رهبری دانشگاه، حراست، تربیت بدنی و روابط عمومی، و جمعی از كاركنان معاونت های یادشده برگزار شد.

شركت جمعی از كودكان مقطع پیش از دبستان یكی از مهدهای كودك منطقه در این مراسم، فضای شادی و نشاط را به این مراسم بخشید و در عین حال، كشیدن نقاشی از طبیعت اطراف توسط این كودكان، و توضیحات مربیان آنان از مزایای درختكاری و دوستی با طبیعت، فرهنگ درختكاری و حفاظت از محیط زیست را ترویج داد.

یوسف رضایی مدیر اداره تعالی فرهنگی دانشگاه در حاشیه این مراسم، با عرض تبریك به مناسبت ایام مبارك شعبانیه به همكاران، از اهمیت روز درختكاری و همزمانی آن با اعیاد مبارك شعبانیه گفت و افزود: با همكاری انجمن علمی دانشجویان رشد و پرورش كودكان پیش از دبستان تلاش كردیم تا امسال نیز این سنت حسنه (درختكاری) برای ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت اجرا شود.

وی در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به اینكه نونهالان، آینده سازان این كشور هستند، از آنان دعوت شد تا در این مراسم حضور داشته باشند و نونهالان در كنار نهال های جوان، نشانه های رویش و شكوفایی را به همكاران هدیه می كنند، ضمن آنكه كودكان شركت كننده با كشیدن نقاشی های مرتبط با روز درختكاری و دریافت گلدان های كوچك به عنوان هدیه این مراسم، فرهنگ زیبای دوستی با طبیعت و حفاظت از محیط زیست ترویج می شود.

رضایی همچنین از كاشت دو نهال در یادبود دو تن از اساتید فقید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت و افزود: نهال هایی در یادبود دكتر روشنك وامقی و زنده یاد دكتر اصغر دادخواه از اساتید با اخلاق این دانشگاه كه متاسفانه طی دو ماه گذشته از میان ما رفتند، آماده و پلاك گذاری شد و با حضور خانواده و همكاران این عزیزان و یاد و خاطره آنان، كاشته شد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۴۱ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴