دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه، فرارسیدن ماه رمضان را به همه همكاران در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه، فرارسیدن ماه رمضان را به همه همكاران در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (شنبه) در آستانه فرارسیدن ماه رمضان و ماه نزول قرآن، با انتشار پیام، آغاز این ایام مبارك و پر خیر و بركت را به همه همكاران در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

امشب، دوباره آسمان ستاره باران می شود، نور الهی چشمان همه مسلمانان جهان را روشن می كند و نویدبخش آغاز ماه رمضان، ماه نزول قرآن و بهره مندی از این فرصت الهی برای همراهی و همقدمی در مسیر سبز باریتعالی است.

بهار قرآن، همزمان با بهار طبیعت و سرزندگی زمین، آغازگر فصلی و دوره ای از خیر و بركت، و رحمت و آمرزش از سوی پروردگار یكتاست و باید شكرگذار درگاهش باشیم كه یك بار دیگر فرصت استفاده از این چشمه عفو، گذشت و غفران را به ما عطا كرده است.

دعا كنیم به لحظات سحرش، ربنای افطارش، شب های قدرش و روزهای بخشش و مهربانی اش، تا ما را هم زیر چتر حمایت و رحمت و آمرزش خود قرار بدهد. رهنما و راه گشایمان باشد و دست گیری نیازمندان و تهیدستان، همدلی و مهربانی با همنوع، و حمایت از مظلومان را سرلوحه اعمال هر روزمان قرار بدهد.

حلول ماه رمضان و ماه بندگی خداوند را به همه همكاران پرتلاش، اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز كه این ماه مبارك را با حضور مجدد در محیط دانشگاه و خانه دوم خود آغاز می كنند، تبریك عرض كرده و از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و تداوم بهره مندی از همه فضائل این ماه در طول سال را دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۶:۳۳ - ۱۳/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۰