دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیرانی كه نمی توانید كار جهادی انجام دهید؛ صندلی مدیریت را ترك كنند
 
استاندار خراسان جنوبی بر اجرای كامل مصوبات ستاد استانی مقابله با قاچاق كالا و ارز استان تأكید كرد و گفت: مدیرانی كه نمی تواند جهادی كار كند، می تواند برود و صندلی مدیریت را خالی كنند.
مدیرانی كه نمی توانید كار جهادی انجام دهید؛ صندلی مدیریت را ترك كنند استاندار خراسان جنوبی بر اجرای كامل مصوبات ستاد استانی مقابله با قاچاق كالا و ارز استان تأكید كرد و گفت: مدیرانی كه نمی تواند جهادی كار كند، می تواند برود و صندلی مدیریت را خالی كنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز در جلسه ستاد مقابله با قاچاق كالا و ارز خراسان جنوبی اظهار داشت: دستگاه های عضو ستاد مقابله با قاچاق كالا و ارز استان در اجرای كامل مفاد بخشنامه ها و مصوبات مربوطه اهتمام داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این زمینه چنانچه مسئولی كم كاری داشته باشد، به عنوان ترك فعل به دستگاه قضایی معرفی و نام دستگاه مربوطه در رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه بیشتر دستگاه های عضو كمیسیون مقابله به قاچاق كالا و ارز استان، قاطعانه پای كار مقابله هستند افزود: چنانچه مصوبه جلسه قبلی تا برگزاری جلسه بعدی اجرایی نشود و یا حداقل تلاشی برای اجرای آن صورت نگیرد، ترك فعل محسوب شده و به دادستانی معرفی خواهد شد.

قناعت با تأكید بر وجود همدلی و همراهی در امر مقابله با قاچاق كالا و ارز در استان گفت: چنانچه همدلی در امر مقابله باشد كارها به خوبی و با سرعت و دقت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینكه به نظر می رسد برخی هنوز در حال و هوای شیوه كار كردن دولت قبل هستند گفت: دولت سیزدهم، دولت كار و تلاش شبانه روزی است و هر فردی كه نمی تواند جهادی كار كند، می تواند برود و صندلی مدیریت را خالی كند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینكه همه مسئولان در شرایط كنونی كشور باید وظایف خود را به درستی انجام دهند افزود: امروز دو موضوع امنیت غذایی و انرژی به موضوع اول دنیا تبدیل شده و برخی كشورهای اروپایی كه خود را مهد تمدن می دانند، امروز به روش توزیع كوپنی كالا روی آورده اند.

وی با اشاره به اینكه هزینه انبارداری و تخلیه و حمل كالای قاچاق مكشوفه با سازمان اموال تملیكی است گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیكی استان در زمینه حل مشكل اماكن و محل نگهداری كالاهای مكشوفه اقدام كند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شركت نفت خراسان جنوبی لیست خانواده های ساكن شهر نهبندان كه علمك گاز تا درب منزل آنها رفته اما به دلیل عدم توان مالی در گازكشی، هنوز از نفت سفید استفاده می كنند، را به كارگروه ارائه دهد.

به گفته وی این افراد به نهادهای خیریه و دستگاه هایی مانند كمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین سازمان بهزیستی معرفی می شوند.

قناعت بر غیرفعال كردن كارت های سوخت اجاره ای و سرگردان با رعایت تدابیر و ملاحظات لازم نیز تأكید كرد و گفت: باید این روند بگونه ای انجام شود كه علاوه بر كمترین میزان خطا مشكلی برای مردم ایجاد نشود و خللی در فرآیند كار ایجاد نشود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأثیر طرح هدفمندسازی یارانه ها بر روی كاهش قاچاق كالا، گفت: میانگین ورود كالای قاچاق به كشور در سال 12 میلیارد دلار و خروج آن 5 میلیارد دلار است كه از زمان اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها خروج كالای قاچاق از كشور كاهش چشمگیری پیدا كرده است.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۰۰:۵۹ - ۱۹/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۷