دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتبارات آسایشگاه كهریزك باید 100 درصد تخصیص پیدا كند
 
دادستان دیوان محاسبات كشور با اشاره به نگهداری مددجویان در آسایشگاه كهریزك گفت: اعتبارات دولتی این مجموعه باید 100 درصد اختصاص پیدا كند تا خللی در فرایند خدمت رسانی ایجاد نشود.
اعتبارات آسایشگاه كهریزك باید 100 درصد تخصیص پیدا كند
دادستان دیوان محاسبات كشور با اشاره به نگهداری مددجویان در آسایشگاه كهریزك گفت: اعتبارات دولتی این مجموعه باید 100 درصد اختصاص پیدا كند تا خللی در فرایند خدمت رسانی ایجاد نشود. - اخبار اجتماعی -
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی كامیار دادستان دیوان محاسبات كشور در حاشیه بازدید از آسایشگاه كهریزك كه صبح امروز باحضور حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه كهریزك، حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه كهریزك و یوسف رضایی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با این بازدید، اظهار كرد: اولا باید به این موضوع اشاره كنم كه بنده سعادت داشتم كه مدت دو سال در سال های گذشته در سازمان بهزیستی به عنوان معاون خدمت گزاری كنم نو امروز این توفیق شد تا بازدیدی از این مجموعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینكه مجموعه دادستان دیوان محاسبات كشور در كنار آسایشگاه كهریزك و مددجویان آن خواهد بود، گفت: اسایشگاه كهریزك مجموعه موفق بوده و می تواند به عنوان یك الگو در سطح كشور استفاده شود.

دادستان دیوان محاسبات كشور همچنین با اشاره به ظرفیت دیوان محاسبات كشور، افزود: در این خصوص می توانیم نسبت به تخصیص اعتبارات وهمچنین قوانین مجلس ورود داشته باشیم و باید به نحوی عمل شود كه اعتبارات مجموعه هایی مثل كهریزك 100 درصد تخصیص داده شود و نباید اعتبارات این مجموعه با سایر دستگاه ها مقایسه شود.

كامیار با تاكید براینكه تخصیص به موقع اعتبارات و كامل آن می تواند منجر به خدمت رسانی به مددجویان در آسایشگاه كهریزك شود، گفت: چنانچه این اعتبارات نیز كامل محقق نشود می تواند در فرایند خدمت رسانی تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به درخواست مسئولان آسایشگاه كهریزك جهت ورود دیوان محاسبات درباره تخصیص اعتبارات و سایر مسائل، گفت: قطعا ما در كنار این مجموعه هستیم و این توفیقی كه شامل حال ما شده است.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۵۸ - ۲۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۴