دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان استثنایی خوزستان جبران می شود
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: همه مدارس استثنایی برای بازگشایی آماده هستند ووالدین از نظر تحصیلی نگران كودگان استثنایی خود نباشند چون برای عقب افتادگی های تحصیلی برنامه ریزی كردهایم و جبران خواهد شد.
عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان استثنایی خوزستان جبران می شود علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهاركرد: به مدیران مدارس تاكید كرده ایم كه با كمك دولت و اولیاء، سرویس مدارس همه دانش آموزان تامین شود و هیچ دانش آموزی بدون سرویس مدرسه نماند.

وی افزود: به والدین توصیه می كنیم كه با توجه به این كه سال های تحصیلی گذشته به دلیل كرونا غیرحضوری بود، حتما مسائل انگیزشی كودكان خود را در نظر بگیرند و در آماده كردن دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید به معلم كمك كنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: همه مدارس استثنایی برای بازگشایی آماده هستند و والدین از نظر تحصیلی نگران كودكان استثنایی خود نباشند چون برای عقب افتادگی های تحصیلی برنامه ریزی كرده ایم و جبران خواهد شد.

ممبینی افزود: طرح جبران و تثبیت یادگیری امسال از نظر ارتقای تحصیلی خیلی به ما كمك كرد و یكی از بهترین طرح های آموزش و پرورش بود. در اكثر مدارس استثنایی این طرح اجرا شد و دانش آموزانی كه مشكل تحصیلی داشتند تابستان در مدرسه حضور پیدا كردند. با كمك این طرح خیلی مشكل نداریم و اگر دانش آموزی مشكل دارد دوباره نواقص تحصیلی برای او جبران می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۱۳ - ۲۳/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴