دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یك هزار دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی قزوین قرار گرفته اند
 
قزوین- ایرنا- مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: یك هزار دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی استان قرار قرار گرفته اند كه همزمان با بازگشایی مدارس نیازمند حمایت از سوی خیران هستند.
یك هزار دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی قزوین قرار گرفته اند قزوین- ایرنا- مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: یك هزار دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی استان قرار قرار گرفته اند كه همزمان با بازگشایی مدارس نیازمند حمایت از سوی خیران هستند.

علی دهباشی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای پویش "حریم عشق" برای تهیه بسته های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی به مناسبت اربعین سالار شهیدان برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی استان خبر داد و افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق كم برخوردار استان 2 پویش مشق مهر و حریم عشق در دستور كار این سازمان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: این طرح برای سومین سال و با هدف تهیه و توزیع وسایل آموزشی و نوشت افزار برای فرزندان خانواده های نیازمند اجرا می شود.

دهباشی پور تصریح كرد: كمك های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در این پویش ها به صورت بسته های لوازم التحریر تهیه و بین جامعه هدف واجد شرایط تحت پوشش سازمان شامل حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و فرزندان پشت نوبتی استان در مقاطع پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه اول و دوم توزیع می شود.

وی با بیان اینكه پویش مشق عشق از اول تا 20 شهریور ماه در قزوین اجرا شد، افزود: هم اكنون پویش حریم عشق در حال اجراست و تا 31 شهریور ماه ادامه داد و تمركز بهزیستی قزوین در این طرح، تامین بسته های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی است.

این مسوول تاكید كرد: ادارات، مجتمع ها و مراكز بهزیستی در كلیه شهرستان ها آماده جمع آوری وسایل موردنیاز برای خانواده های بی بضاعت هستند و خیران و علاقمندان برای شركت در این طرح می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب 47177034541902712 و یا شماره كارت 6367957060838088 وازیر كنند.

برچسب ها
- سازمان بهزیستی
- استان قزوین
- مشاركت های مردمی
- سازمان بهزیستی كشور
- دانش آموزان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۴۱ - ۲۴/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۵