دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ایجاد بستر مناسب برای ورزش جانبازان و معلولان
 
نماینده مردم یزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك در مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان یزد بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای ورزش جانبازان و معلولان تاكید كرد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوكار نماینده مردم یزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان یزد با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه توجه به جانبازان و معلولان گفت: هر چند مصوباتی در موضوعات مختلف به ویژه در بحث ورزش معلولان و جانبازان وجود دارد ولی دستگاه های اجرایی همكاری لازم را برای اجرای آن ندارند.

وی با تاكید بر اینكه جانبازان و معلولان نیازمند ورزش و تحرك هستند، افزود: این قشر با توجه به شرایط خاصی كه دارند باید ورزش كنند و اگر این كار صورت نگیرد به مرور زمان با مشكل مواجه می شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینكه برای سلامتی جانبازان و معلولان هر كاری كه می شود باید انجام داد، افزود: هر دستگاه اجرایی باید در حیطه وظایف خود و در زمینه ایجاد بستر مناسب برای ورزش جانبازان و معلولان اقدامات لازم را انجام دهد زیرا این حق آنهاست و نباید در این زمینه كوتاهی صورت گیرد.

جوكار به اقدامات ارزشمند هیئت ورزش جانبازان و معلولان اشاره كرد و گفت: این اقدامات می تواند استمرار داشته باشد و امیدواریم محكم و پایدار دنبال شود تا ورزش این قشر راه اندازی شود و بدون هیچ مشكلی انجام گیرد و ما نیز در بحث نظارتی هر آنچه كه در توان داریم دنبال خواهیم كرد تا مشكلاتشان برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس عنوان كرد: این قشر شرایط خاص بدنی دارند و نیازمند یك سالن مجهز و مستقل هستند زیرا همه سالن های ورزشی برای آنها مناسب نیست و امكان استفاده از آن را به شكل شایسته ندارند.

جوكار بر توجه ویژه دستگاه های اجرایی جهت رفع مشكلات جانبازان و معلولان تاكید كرد./

پایان پیام
منبع خبر:
خانه ملت
   تاریخ: ۱۰:۰۰ - ۲۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰۵