دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزار دانش آموز مددجوی بهزیستی خواف چشم انتظار حمایت خیران هستند
 
گناباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی خواف گفت: هزار دانش آموز مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان كه در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای پرونده هستند در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خیران چشم دوخته اند.
هزار دانش آموز مددجوی بهزیستی خواف چشم انتظار حمایت خیران هستند گناباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی خواف گفت: هزار دانش آموز مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان كه در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای پرونده هستند در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خیران چشم دوخته اند.

سید مهدی متولی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با نزدیكی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف كمك به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، پویش مشق مهر از اول تا 31 شهریورماه در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره بهزیستی خواف از خیران و مردم نوع دوست خواست كه كمكهای نقدی و غیر نقدری خود را به دفتر مشاركتهای مردمی بهزیستی، نمایندگی های خدمات بهزیستی و یا مراكز مثبت زندگی در شهرهای خواف، قاسم آباد ، سنگان و سلامی پرداخت و یا به شماره حساب 4160034571653887 و شماره كارت 7846876195706367 پرداخت كنند.

متولی افزود: خیران در آستانه سال تحصیلی با كمكهای خود برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت جامعه هدف بهزیستی به این افرادكمك می كنند تا سال تحصیلی جدید را با دغدغه كمتری آغاز كنند.

مركز شهرستان 150 هزار نفری خواف با 123 كیلومتر مرز مشترك با كشور افغانستان در فاصله 267 كیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب ها
- سازمان بهزیستی
- خواف
- دانش آموزان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۵۰ - ۲۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۴