دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذكر نمایندگان درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و اصلاح رتبه بندی معلمان
 
عضو هیئت رئیسه مجلس تذكر یك نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400 را قرائت كرد.
تذكر نمایندگان درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و اصلاح رتبه بندی معلمان
عضو هیئت رئیسه مجلس تذكر یك نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400 را قرائت كرد. - اخبار سیاسی -
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذكرات كتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی كشور را به شرح زیر قرائت كرد:

تذكر 19 تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان و همچنین مشمولیت مستخدمین معلمان طرح مهرآفرین در این آیین نامه رتبه بندی.

-تذكر سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، نیرو و كشاورزی مبنی بر لزوم رسیدگی و برخورد با فاجعه زیست محیطی ناشی از صنعت نیشكر در خوزستان.

-تذكر جعفر راستی نماینده شبستر و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نیرو درباره تسریع در احیای دریاچه ارومیه.

-تذكر سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و جمعی از نمایندگان به وزیر كشور مبنی بر ضرورت اجرای ماده 5 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناكارآمد شهری.

-تذكر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت ارائه راهكار برای كاهش نسبت پزشك و متخصص به جمعیت در كشور و تذكر به وزیر جهاد كشاورزی مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای دقیق و كامل الگوی كشت.

-تذكر رسول فرخی میكال نماینده لاهیجان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تخصیص اعتبار برای جلوگیری از بحران ها ناشی از بلایای طبیعی در كشور.

-تذكر محمدحسن آصفری نماینده اراك و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صمت مبنی بر لزوم نظارت بر هزینه خدمات دهی گروه های امداد خودروی شركت های خودروساز و تذكر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ مبنی بر لزوم توجه به حقوق و دستمزد كاركنان نهاد كتابخانه های كشور.

-تذكر سیدعلی موسوی ملكان نماینده ملكان و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر ورزش مبنی بر لزوم نظارت بر عملكرد فدراسیون ها، كمیته ها و انجمن های ورزشی.

-تذكر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر راه در خصوص لزوم رسیدگی به افزایش قیمت بلیط عتبات عالیات و چرایی آن و تذكر به وزیر كشور مبنی بر ضرورت افزایش نظارت بر عملكرد دستگاه های مجری هزینه ها و امكانات زائران اربعین.

-تذكر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد كشاورزی مبنی بر لزوم اصلاح سیاست های غلط در خصوص واردات شكر.

-تذكر صدیف بدری نماینده اردبیل خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تعیین تكلیف كمك هزینه مراكز توانبخشی غیردولتی سالمندان از سوی سازمان برنامه و بودجه كشور.

-تذكر قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده اردل به وزیر امور اقتصادی مبنی بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۳:۴۸ - ۲۹/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۳