دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پوشش 70 درصدی هزینه های توانبخشی معلولان با كمك بیمه سلامت
 
سرپرست بیمه سلامت استان كرمانشاه، از پوشش 70 درصدی هزینه های توانبخشی معلولان در مراكز توانبخشی بخش خصوصی خبر داد و از این مراكز خواست برای عقد قرارداد به بیمه سلامت مراجعه كنند.
رضا تحویلیان، سرپرست بیمه سلامت استان كرمانشاه گفت : تمامی افرادی كه فاقد بیمه هستند به طور اتوماتیك زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

وی ادامه داد: خدمات بیمه سلامت تا سه ماه رایگان خواهد بود بعد از این مدت در صورتی كه جزء دهك های یك، دو و سوم باشید به صورت رایگان بیمه تمدید و در صورتی كه در دهك های بعدی باشید باید مبلغی را در طول سال به عنوان هزینه بیمه پرداخت كنید.

سرپرست بیمه سلامت استان كرمانشاه تصریح كرد: دولت اخیرا بودجه خاصی را برای بیماران صعب العلاج كه شامل 27 بیماری است اختصاص داده كه بیماران با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی شناسایی و تأیید می شوند، خدمات درمان را به صورت 100درصد رایگان دریافت می كنند.

وی اشاره ای به تفاهمنامه با سازمان بهزیستی اشاره كرد و گفت: بیش از 50 خدمت جدید در خصوص خدمات توانبخشی معلولان تحت پوشش بیمه سلامت است كه برخلاف گذشته كه تعرفه های دولتی مورد پذیرش بیمه سلامت بوده در این تفاهمنامه 70 درصد تعرفه ها خصوصی هم مورد پذیرش قرار گرفته است.

تحویلیان تصریح كرد: مراكز توانبخشی كه دارای پروانه هستند با مراجعه به بیمه سلامت نسبت به اخذ قرارداد اقدام كنند تا هزینه های این بیماران را زیر پوشش قرار دهیم .
   تاریخ: ۱۳:۲۶ - ۲۶/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳