دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین تجهیزات توانبخشی مدارس استثنایی شادگان در حال پیگیری است
 
آبادان - ایرنا - مدیر كل مدارس استثنایی استان خوزستانبا بیان اینكه امكانات و تجهیزات آموزشی و توانبخشی در مدارس استثنایی شادگان بسیار محدود است گفت: تامین این تجهیزات در دستور كار قرار دارد.
تامین تجهیزات توانبخشی مدارس استثنایی شادگان در حال پیگیری است آبادان - ایرنا - مدیر كل مدارس استثنایی استان خوزستانبا بیان اینكه امكانات و تجهیزات آموزشی و توانبخشی در مدارس استثنایی شادگان بسیار محدود است گفت: تامین این تجهیزات در دستور كار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی ممبینی دوشنبه در نشست بررسی مشكلات مدارس استثنایی شادگان در فرمانداری این شهرستان افزود: دانش آموزان استثنایی شهرستان شادگان برای پرداخت هزینه رفت و آمد به مدارس با مشكل مواجه هستند كه رفع این مشكل نیازمند مشاركت شركت ها و سازمان ها در راستای حمایت از این دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان شهرداری ها باید بخشی از هزینه رفت و آمد دانش آموزان استثنایی به مدارس را پرداخت كنند اما متاسفانه در هیچ شهر استان این مصوبه اجرا نشده است.

مدیر كل مدارس استثنایی استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش در شهرهای شادگان و دارخویین به یك مدرسه استثنایی نیاز دارد تا بخشی از نیازهایشان در این بخش مرتفع شود.

ممبینی نیاز اولیه شادگان را توسعه آموزش و پرورش استثنایی عنوان كرد و گفت: با توجه به رشد جمعیت شادگان ابتدا باید فضای آموزشی در این شهرستان توسعه یابد.

وی افزود: همچنین احداث یك زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان استثنایی در شهرستان شادگان مصوب شده كه با نگاه ویژه دولت و شركت ها شهرستان این مكان ورزشی بزودی احداث خواهد شد.

فرماندار شادگان نیز در این نشست گفت: مشكل اساسی مدارس استثنایی شهرستان شادگان مربوط به تجهیزات و امكانات است كه با كمك خیرین و شركتها این مشكل برطرف خواهد شد.

جمال صالح زاده بیان كرد: در بحث ایاب و ذهاب دانش آموزان نیز شركت ها و شهرداری ملزم به همكاری هستند تا بخشی از مشكلات این دانش آموزان مرتفع شود.

180 دانش آموز استثنایی در 6 مدرسه شهرستان شادگان مشغول به تحصیل هستند.

شادگان در فاصله 70 كیلومتری اهواز مركز استان خوزستان واقع است.
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۴۷ - ۲۱/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴