دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست دانشگاه، ابلاغیه های جدید جمعی از مدیران گروه های آموزشی را اعطا كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست دانشگاه، ابلاغیه های جدید جمعی از مدیران گروه های آموزشی را اعطا كرد

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (چهارشنبه) طی نشستی، ابلاغیه های جدید مدیران گروه های آموزشی روانپزشكی، سلامت در حوادث و بلایا، ارگونومی، مدیریت توانبخشی و علوم پایه را اعطا كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر سید علی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ابلاغیه های جدید « دكتر محمدرضا خدایی، دكتر حمیدرضا خانكه، دكتر ایرج فام، دكتر كیانوش عبدی و خانم دكتر مریم سلیمانی » را بترتیب به عنوان مدیران گروه های آموزشی روانپزشكی، سلامت در حوادث و بلایا، ارگونومی، مدیریت توانبخشی و علوم پایه، اعطا كرد.
دكتر حسینی طی سخنانی در این نشست، ضمن اظهار خرسندی و عرض تبریك به مناسبت انتصاب و ابقای جمعی از مدیران گروه های آموزشی گفت: اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی بدنه اصلی دانشگاه هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف دانشگاه دارند .

وی افزود: مدیران گروه آموزشی و 160 نفر عضو هیات علمی دانشگاه، فقط نقش آموزشی ندارند، بلكه نقش تربیتی و انتقال ویژگی های شخصیتی و هدایت دانشجویان را دارند و امیدواریم بدنه هیات علمی از آنچه در تعلیم و تربیت است، پركارتر ظاهر شود.

دكتر حسینی با تاكید به اهمیت و نقش دانشجویان تحصیلات تكمیلی در دانشگاه اظهار داشت: هدایت همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تكمیلی از لحاظ علمی و تربیتی از سوی مدیران آموزشی و اعضای هیات علمی از موضوعاتی است كه باید مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین گفت: در زمان كرونا با محدودیت های روبه رو بودیم، اما امیدواریم با اتمام محدودیت ها، به همت مدیران گروه های آموزشی، باز هم با طراحی سمپوزیوم ها، جلسات و برنامه ریزی منظم، سمینارهای تخصصی داخلی، ژورنال كلاب های تخصصی و ... شاهد پویایی هرچه بیشتر دانشگاه باشیم .

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه، خواستار تعاملات بین بخشی هر چه بیشتر گروه های آموزشی با یكدیگر شد و افزود: گروه های آموزشی نباید به صورت بسته عمل كنند، بلكه باید از مشاركت یكدیگر به صورت پاره وقت، تعاملات بین بخشی، تبادل نظر و هم افزایی در راستای ارتقای دانشگاه بهره ببرند .

وی با تاكید بر حمایت خود از گروه های آموزشی، همچنین خواستار حمایت مدیران گروههای آموزشی از پژوهشكده های توانبخشی، سلامت روان و سلامت اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی شد و همكاری پاره وقت اعضای هیات علمی با پژوهشكده ها را در جهت ارتقای این مراكز تحقیقاتی، حائز اهمیت خواند.

وی افزود: پژوهشكده های مجازی كه متشكل از اعضای هیات علمی گروه های آموزشی گوناگون باشند نیز از مواردی است كه باید به آن بپردازیم.

در این نشست، مدیران گروه های آموزشی نیز به مواردی نظیر « بهره گیری از پتانسیل دانشگاه از حیث علوم پزشكی و علوم اجتماعی، راه اندازی رشته HSE در دانشگاه، بازنویسی آیین نامه ارتباط با صنعت، اهتمام در اخذ مجوز دكترای ارگونومی، ارتقای تعاملات با سایر دانشگاه ها، اهتمام بر راه اندازی دكترای سیاستگذاری سلامت، بررسی برنامه 10 ساله بورد توانبخشی و ... » اشاره كردند .

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور

   تاریخ: ۰۱:۲۰ - ۲۴/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۶