دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انستیتو و پژوهشكده مجازی ایجاد می شود
 
سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از اقدام برای تشكیل انستیتو و پژوهشكده مجازی با محوریت مركز تحقیقاتی در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا، دكتر سیدعلی حسینی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش اظهار كرد: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی تخصصی محسوب می شود كه بیشترین و بزرگترین بضاعت این دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تكمیلی آن است.

وی، ظرفیت دانشجویان تحصیلات تكمیلی را حائز اهمیت دانست و افزود: بیش از یك هزار دانشجوی تحصیلات تكمیلی در دانشگاه داریم، مراكز تحقیقاتی ما به دنبال پژوهش ها، مقالات و كسب امتیاز هستند و با توجه به سابقه ای كه در مركز پژوهشی دارم، دریافتم كه باید به سراغ محورها برویم و به صورت موضوعی به مسائل نگاه كنیم.

حسینی تصریح كرد: مراكز تحقیقاتی باید به سمت موضوع محوری بروند و علاوه بر تكالیف آموزشی خود، تكالیف پژوهشی و فناوری نیز به گروه های دیگر داده شود تا با مشاركت بین بخشی در این حوزه بتوان شاهد نتایج مطلوب بود.

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح كرد: در مركز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه، افراد مرتبط دیگر مراكز هم می توانند تاثیرگذار باشند.

به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: تشكیل انستیتو و پژوهشكده مجازی با محوریت مركز تحقیقاتی از موضوعاتی است كه باید پیگیری شده و آن را تشكیل دهیم، اگر مراكز تحقیقاتی از گروه های گوناگون دانشگاه تشكیل بدهیم كه پنج نفر عضو در آن مشاركت داشته باشند، می توانیم شاهد رفع دغدغه ها باشیم.

حسینی افزود: از معاونت آموزش، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیران گروه های آموزشی و رؤسای مراكز تحقیقاتی می خواهم تا همبستگی موضوعات و محورها را در دستور كار قرار دهند و ادغام روانی و ذهنی داشته باشند تا به اهداف مشخص برسیم.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۴۸ - ۰۲/۱۰/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۷