دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
دعوت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، از دانشگاهیان برای مشاركت حداكثری در انتخابات

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه امروز (چهارشنبه) با انتشار پيام، از دانشگاهيان و نخبگان براي مشاركت حداكثري درانتخابات، دعوت كرد.

به گزارش وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين محمد افشاري به شرح زير است:

مشاركت حداكثري و انتخاب اصلح از سوي نخبگان و جامعه دانشگاهي در عرصه دانشگاهي يكي از بهترين فرصت ها براي رشد فرهنگي جامعه و دانشگاه است و حضور نخبگان دانشگاهي در مشاركت حداكثري انتخابات، اقتدار و امنيت ملي را در پي دارد.

با مطالبه مقام معظم رهبري مبني بر جلب مشاركت حداكثري در انتخابات و اهميت اين موضوع كه همه مردم بايد در انتخابات شركت كنند و حتي كساني كه نسبت به انقلاب و نظام موضع ديگري دارند نيز براي اقتدار ايران بايد در انتخابات حضور يابند و از حق خود در چارچوب قانون استفاده كنند بيانگر اين موضوع است كه انتخابات مساله اي ملي، فراديني، فرامذهبي و فراجناحي است و براي برون رفت از مشكلات كنوني كشور نيازمند نگاه فراجناحي هستيم.

انتخابات پرشور تبلور مردم سالاري و حاكميت اراده ملي است و نقش ارزشمند نخبگان و جامعه دانشگاهي در اين عرصه حائز اهميت است.

مشاركت حداكثري جامعه دانشگاهي و نخبگان در انتخابات كه از مهم ترين ابزارهاي تصميم ساز نظام اسلامي در حوزه جمهوريت و مهم ترين ابزار تصميم ساز در يك نظام اسلامي محسوب مي شود، امري حياتي است و هر گونه غفلت و يا بي اهميتي نسبت به اين مساله حياتي مي تواند كشور را از ريل پيشرفت و ترقي نگاه داشته و به عقب برگرداند.

اينجانب جامعه دانشگاهي و نخبگان را به مشاركت حداكثري در انتخابات دعوت مي نمايم و اميدوارم جامعه دانشگاهي دوشادوش آحاد ملت با مشاركت جدي و حداكثري در انتخابات بار ديگر شكوه انتخابات كه مظهر پايداري و مقاومت ملي است را رقم بزنند و با انتخاب اصلح، همگي شاهد توفيقات روزافزون جامعه و شادي روح شهداي اسلام باشيم.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۶/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۴