دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر جدید بیمارستان توانبخشی "رفیده " معرفی شد

دكتر ''حسن محمدي'' مدير جديد بيمارستان توانبخشي رفيده، امروز (يكشنبه) در نشستي با حضور رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، معاونان درمان و توسعه مديريت دانشگاه، مديران زيرمجموعه معاونت درمان دانشگاه، جمعي از مديران و سرپرستان واحدها و بخش هاي مختلف بيمارستان توانبخشي رفيده معرفي شد.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه، در اين نشست، روساي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي و بيمارستان توانبخشي رفيده و پرسنل بخش هاي مختلف اين بيمارستان، سيدمهدي محسن زاده مدير سابق بيمارستان توانبخشي رفيده را مورد تكريم قرار داده و با اعطاي لوح سپاس و اهداي هدايايي، از خدمات شش سال گذشته ايشان تقدير كردند.

دكتر حميدرضا خانكه رئيس دانشگاه طي سخناني ابتدا، پيروزي مردم كشورمان در انتخابات را تبريك گفت و مشاركت آنان در انتخابات را معرفي مردم سالاري ديني ذكر كرد.

وي با اشاره به شرايط سخت ايران بلحاظ تحريم ها و فشارهاي اقتصادي، ابراز اميدواري كرد كه با همت رئيس جمهوري منتخب و تيم شان، مشكلات مردم مرتفع شود.

رئيس دانشگاه همچنين به مشكلات اوليه براي راه اندازي بيمارستان توانبخشي رفيده و زحمتي كه روسا و مديران قبلي از اين بابت متحمل شدند، اشاره كرد و گفت: خوشبختانه، اين بيمارستان هم اكنون الگوي خوب مديريتي و افتخاري براي دانشگاه محسوب مي شود و يكي از افرادي كه در اين پيشرفت سهم دارد، آقاي محسن زاده مدير سابق بيمارستان رفيده است.

وي افزود: با توجه به خواست ايشان كه از سال گذشته مطرح شد، با اين جابجايي موافقت شد و خوشبختانه دكتر محمدي كه از افراد خوشنام و شناخته شده است، قبول مسئوليت كرد و اميدوارم با مديريت ايشان و حمايت همكاران، شاهد ارتقاي بيمارستان رفيده باشيم.

دكتر فريدون لايقي رئيس بيمارستان توانبخشي رفيده، در ابتداي اين نشست، با بيان بخشي از خصوصيات سيدمهدي محسن زاده مدير سابق بيمارستان، گفت: طي شش سال گذشته با فراز و نشيب هاي زيادي روبه رو بوديم و نقش آقاي محسن زاده و زحمات شبانه روزي ايشان در راه اندازي تك تك بخش ها، ساخت قسمت هايي از بيمارستان و جذب پرسنل بسيار ارزشمند بود.

وي، حضور بسياري از همكاران در اين نشست را نشان دهنده مديريت موفق ايشان دانست و افزود: ان شاالله ادامه فعاليت آقاي محسن زاده در ستاد دانشگاه، به نفع بيمارستان خواهد بود و همچنان با ايشان ارتباط خواهيم داشت.

رئيس بيمارستان رفيده همچنين با معرفي دكتر حسن محمدي جراح مغز و اعصاب به عنوان مدير جديد اين بيمارستان، از قبول مسئوليت ايشان تشكر كرد و گفت: دكتر محمدي قول ارتقاي بيمارستان را دادند و اميدوارم كه ايشان يكي از مديران موفق آينده دانشگاه باشد.

دكتر لايقي در عين حال، بر حمايت هيات رئيسه بيمارستان از ايشان تاكيد كرد و افزود: ان شاالله با حمايت و همكاري پرسنل بيمارستان، تغييرات خوبي در بيمارستان ايجاد شود.

در ادامه، سيدمهدي محسن زاده مدير سابق بيمارستان توانبخشي رفيده، پيشاپيش ميلاد امام رضا (ع) را تبريك گفت و از زحمات تك تك همكاران طي شش سال گذشته تشكر كرد.

وي اظهار داشت: با تلاش همكاران، توانبخشي را به جاده صافي تبديل كرديم كه برخلاف گذشته ها، هم اكنون در دورافتاده ترين نقاط كشورهم '' خدمات توانبخشي '' شناخته شده و اميدواريم كه اين خدمات در تمام سطوح بهداشتي كشور ديده شود.

محسن زاده افزود: بيمارستان توانبخشي رفيده نياز به حمايت دارد و با انعكاس نتايج فعاليت هاي علمي و پژوهش هاي همكاران، مي توان به نتايج خوبي دست يافت.

وي در پايان سخنانش، خاطرنشان كرد: در مسئوليت جديدي كه در ستاد دانشگاه خواهم داشت، براي ارتقاي بيمارستان رفيده تلاش خواهم كرد.

دكتر حسن محمدي مدير جديد بيمارستان توانبخشي رفيده نيز در سخنان كوتاهي، از رئيس اين بيمارستان تشكر كرد كه فرصت خدمت در عرصه توانبخشي را به ايشان داده است.

وي ابراز اميدواري كرد كه با همكاري پرسنل بيمارستان، سطح خدمات ارتقاء يابد و براي معرفي هرچه بيشتر بيمارستان، وب سايت بيمارستان نيز ارتقاء پيدا كند، ضمن آنكه مي توان بخشي از خدمات را در بيرون از بيمارستان ارائه داد.

دكتر محمدي همچنين خاطرنشان كرد: تا زماني كه هستم، خدمتگزار همكاران خواهم بود.

در پايان، روساي دانشگاه و بيمارستان توانبخشي رفيده، مديران و سرپرستان بخش هاي مختلف بيمارستان به نمايندگي از پرسنل زير مجموعه خود، هدايايي به رسم يادبود و تقدير از زحمات سيدمهدي محسن زاده مدير سابق بيمارستان اهداء كردند.

انتهاي پيام/


 
منبع/نویسنده:
نعیمی پور/دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۳۰/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۴۸۱