دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اجرای 20 طرح تحقیقاتی، مورد تصویب شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی قرار گرفت

شوراي پژوهشي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي امروز (دوشنبه) با تشكيل جلسه با حضور مدير امور پژوهش، مدير دفتر توسعه فناوري سلامت، روساي مراكز تحقيقاتي، معاون درمان دانشگاه، رئيس بيمارستان توانبخشي رفيده و كارشناسان معاونت تحقيقات دانشگاه، اجراي 20 طرح تحقيقاتي را به تصويب رساند.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه، در اين نشست، درخواست اجراي 22 طرح تحقيقاتي مطرح شد كه 20 طرح از اين مجموعه، با راي اكثريت اعضاء به تصويب رسيد، ضمن آنكه درخواست مجريان هفت طرح تحقيقاتي ديگر مبني بر افزايش بودجه و يا افزايش مدت زمان قرارداد، به شور گذاشته شد و اعضاء با توجه به شرايط هر يك از اين طرح ها، موافقت با اين درخواست ها را اعلام كردند.

پيش از ورود به اين بخش، دكتر فريبا يادگاري مدير پژوهش دانشگاه، تفاهم نامه تنظيم شده براي همكاري گروه هاي آموزشي با مراكز تحقيقاتي را مطرح كرد و مواردي از اين تفاهم نامه همچون تركيب اعضا در شوراي پژوهشي مشترك، همكاري در فعاليت هاي ملي و منطقه اي و شيوه اجراي دستورالعمل مربوطه را به تبادل نظر اعضاي شوراي پژوهش گذاشت.

موضوع ديگري كه در اين نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت، دستورالعمل اجرايي '' پايان نامه - طرح '' ( پايان نامه هايي كه به خاطر تامين هزينه هاي اجرا، نياز به حمايت و پشتيباني مالي از سوي معاونت تحقيقات و فناوري دارند. ضمن آنكه جزو طرح هاي باز اساتيد نيز محسوب نمي شوند) بود كه مواردي از آن با نظر اعضاي شورا، اصلاح يا تكميل شد.

همچنين در اين نشست، علاوه بر تبادل نظر بر روي دستورالعمل پيشنهادي اجراي طرح هاي تحقيقاتي توسط محققان غير هيات علمي، گزارش عملكرد فعاليت هاي كارگروه اخلاق در پژوهش ارائه ، و بر به روز شدن آن تاكيد شد.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۱۴/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۹۷