دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه، فرارسیدن سالروز « فناوری اطلاعات » را به همكاران بخش IT دانشگاه تبریك گفت

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز سه شنبه (22 تيرماه) در زادروز محمدبن موسي خوارزمي و سالروز « فناوري اطلاعات »، با انتشار پيام، اين مناسبت بزرگ را به همكاران پرتلاش در بخش IT دانشگاه تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

به نام خالق هستي

در عصر ارتباطات كه زندگي بشر با تحولات روزافزون روبه رو بوده، فناوري اطلاعات در تمامي اركان آن نفوذ كرده، تا حدي كه اين تخصص و يا به عبارتي، اين صنعت، در آينده انسان و زندگي پيچيده او تعيين كننده باشد، و گاه، فراتر از نياز بشر پيش رفته و سبب شگفتي شود.

اين درحالي است كه طي يك سال و نيم گذشته، با شيوع ويروس كوويد 19 ، نقش و جايگاه فناوري اطلاعات بيش از هر زمان ديگري بر همگان آشكار شد و توانست جاي خود را در ميان هر قشري از جوامع بشر و در هر خانه و كاشانه اي باز كند.

اهميت اين علم و مهارت در ميان كوچك و بزرگ و بويژه تعليم دهندگان و تعليم گيرندگان در هر رده، دو چندان شد و در واقع، علم و تخصص به كمك علم آموزي آمد و مانند موتور محركه اي عمل كرد تا چرخه انتقال دانش از حركت نايستد.

دانشگاهيان علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي نيز همچون دانشگاهيان در تمام دنيا، از حوزه فناوري اطلاعات براي تداوم مسير رشد و تعالي نسل آينده استفاده كردند، و با تلاش، همدلي و پشتيباني بي دريغ و حتي، شبانه روزي همكاران خود در اداره فناوري اطلاعات (IT) و بكارگيري دانش فني اين عزيزان، توانستند فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و اجتماعي خود را تداوم ببخشند.

ضمن گرامي داشت سالروز « فناوري اطلاعات » و عرض تبريك فرارسيدن اين مناسبت به همكاران پرتلاش در اين عرصه تاثيرگذار، آرزوي سلامتي و بهروزي براي اين حاميان و همراهان هميشگي دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي


 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۳۰۵