دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
پیام تبریك مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، و دهه امامت و ولایت

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي با انتشار پيام، فرارسيدن اعياد بزرگ قربان و غدير خم، و دهه امامت و ولايت را به خانواده بزرگ دانشگاه تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين افشاري به شرح زير است:

روز عيد قربان در امتداد روز عرفه و روزنيايش و آغاز دهه امامت و ولايت ياد آور تعبّد انسان در برابر خداوند و روز رهايي از تعلقات غير خدايي، كسب رضاي حق تعالي دوري از دلبستگي هاي دنيايي و يقين و دل سپردن به رضايت محبوب است.
عيد سعيد غدير نيز با تجلي دوباره
الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دينَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتي وَ رَضيتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ ديناً
فرا مي رسد و شيعيان جهان عيد ولايت و امامت را به شكرانه تكميل دين و اتمام نعمت، مبارك مي دانند، در پايان اين دهه نيز پرشكوه ترين و زيباترين جلوه ولايت، روز تداوم رسالت انبياء حق در ولايت حضرت علي عليه السلام و عيد عهد، پيمان و ميثاق است .
پيروي از امامت و ولايت مورد تاكيد اجتماع مسلمانان است و اميد است دانشگاهيان و جامعه نخبگان اين مهم را سرلوحه كار قرار دهند تا به تأسي از بزرگواران شاهد جريانات خوبي باشيم.
اينجانب فرا رسيدن اعياد بزرگ قربان، عيدغدير عيد بزرگ ولايت و دهه امامت و ولايت را به دانشگاهيان دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و توفيقات روز افزون الهي را در اين ايام با بركت و خجسته از خداوند منان مسئلت مي نمايم.


 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۹/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۹