دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز ملی « فیزیوتراپی »

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز شنبه با انتشار پيام، فرارسيدن سالروز ملي « فيزيوتراپي » را گرامي داشت و سلامتي و بهروزي براي همكاران اين حوزه آرزو كرد.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

سالروز ملي « فيزيوتراپي »، يادآور خدماتي ارزشمند از علوم توانبخشي، و ارج نهادن بر توان تخصصي و حرفه اي متخصصاني است كه بخش بزرگي از جامعه توانبخشي كشور را تشكيل مي دهند.

جامعه فيزيوتراپيست كشور همواره تلاش كرد تا پزشكان به تاثيرات همنشيني پزشكي و فيزيوتراپي واقف شوند و بيش از آن، اثر سر انگشتان توانمند و فعاليت اين متخصصان كه علوم پزشكي، توانبخشي و هنر را با يكديگر در آميخته اند، سبب شناخت هرچه بيشتر هموطنان از اثرات درماني و توانبخشي اين حرفه شد، ضمن آنكه افزايش تصادفات، روند پير شدن جمعيت و رواج بيماري هاي اسكلتي و عضلاني، كم تحركي و زندگي ماشيني، بر نياز اقشار مختلف مردم به خدمات اين بخش از نظام سلامت افزود.

طي يك سال و نيم گذشته نيز كه همه اقشار جامعه، با پاندمي كوويد 19 روبه رو شده و از اشكال مختلف آن متاثر شده اند، همچنان جامعه فيزيوتراپيست كشور، جايگاه خود را در كنار پزشكان و بر بالين بيماران حفظ كرد تا بتواند بر عوارض ناشي از اين بيماري مرحم شود، قلب هاي خسته و تن هاي رنجور از تحمل مراحل طولاني درمان را قوت ببخشد.

با گرامي داشت روز ملي فيزيوتراپي، آرزوي سلامتي و بهروزي براي اعضاي هيات علمي اين حوزه، همكاران فيزيوتراپيست در مراكز درماني تابعه دانشگاه و دانشجويان عزيز اين رشته دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۰۲/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۳۴۱