دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه عمومی واكسیناسیون كرونا در بیمارستان توانبخشی رفیده، راه اندازی شد

گالري تصاوير

بيمارستان توانبخشي رفيده به منظور تسريع در روند اجراي برنامه ملي واكسيناسيون كرونا، پايگاه عمومي واكسيناسيون راه اندازي كرد.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان توانبخشي رفيده، دكتر حسن محمدي مدير بيمارستان توانبخشي رفيده ، هدف از ايجاد اين پايگاه را كمك به فرايند واكسيناسيون در كشور دانست و افزود: با توجه به واردات حجم زياد واكسن در هفته هاي اخير و نياز به مشاركت تمام بخش هاي درماني براي تسريع در فرايند واكسيناسيون عمومي، بيمارستان توانبخشي رفيده نيز آمادگي خود را براي داير كردن پايگاه واكسيناسيون، اعلام كرد، و با تلاش و پيگيري مستمر در كمترين زمان، پايگاه واكسيناسيون در بيمارستان توانبخشي رفيده ايجاد شد.

وي افزود: با همكاري و هماهنگي بخش هاي مختلف بيمارستان از جمله معاونت درمان، مديريت دفتر پرستاري، بخش هاي كنترل عفونت، كارپردازي، امور عمومي، IT ، و خدمات بيمارستان و همچنين، همكاري داوطلبانه برخي از همكاران، به سرعت امور مربوط به راه اندازي پايگاه انجام شد و امروز شنبه (27 شهريورماه) واكسيناسيون خانواده همكاران بيمارستان انجام شد و از فردا نيز آماده واكسيناسيون مراجعه كنندگان هستيم.

دكتر محمدي در ادامه به نوع واكسن تزريقي در اين مركز اشاره كرد و گفت: فعلا واكسن سينوفارم تزريق مي شود و ممكن است در آينده، واكسن هاي ديگر هم اضافه شود.

مدير بيمارستان توانبخشي رفيده، درباره فرايند واكسيناسيون در اين پايگاه بيان كرد: متقاضيان واكسن، به هنگام مراجعه، نوبت دهي شده و ثبت سيستمي مي شوند و پس از تزريق واكسن نيز به مدت نيم ساعت در محوطه اي كه براي پايش عارضه احتمالي واكسن در نظر گرفته شده، منتظر مي مانند و بعد پايگاه را ترك مي كنند.

دكتر محمدي در پايان اين گفت وگو، اجراي برنامه واكسيناسيون را مرهون همكاري همه بخش هاي بيمارستان از دفتر پرستاري تا واحدهاي مختلف پشتيباني دانست و ضمن تشكر از زحمات همه همكاران، ابراز اميدواري كرد كه با همكاري معاونت درمان و معاونت پشتيباني دانشگاه در كمك به حل برخي نيازها، بتوانيم به بهترين نحو، در واكسيناسيون عمومي همكاري كرده و به هموطنان عزيز خدمت رساني كنيم.

بيمارستان توانبخشي رفيده واقع در منطقه قيطريه تهران، از جمله مراكز درماني تحت نظارت دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي است كه انواع خدمات توانبخشي را در دو سطح بستري و سرپايي، با تعرفه دولتي به بيماران و مددجويان ارائه مي دهد.

پايگاه واكسيناسيون بيمارستان توانبخشي رفيده كه طبق پروتكل هاي وزارت بهداشت همه روزه (حتي روزهاي تعطيل) از ساعت 8 صبح الي 8 شب آماده ارائه خدمات به متقاضيان تزريق واكسن كرونا است، به شبكه مراكز واكسيناسيون عمومي ملحق شده و افراد مي توانند با توجه به ثبت نام در سامانه اعلامي وزارت بهداشت (salamat.gov.ir)، اين پايگاه را براي تزريق واكسن كرونا انتخاب كنند.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
شاهی - نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۸/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۳۵۷