دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز چهارشنبه با انتشار پيامي، آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال جديد تحصيلي را تبريك گفت.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، متن كامل پيام حجت الاسلام والمسلمين محمد افشاري به شرح زير است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحيم

آغاز سال تحصيلي در دانشگاه ها مقارن با هفته پربركت دفاع مقدس مي باشد كه منادي جهاد علمي و عملي و دفاع از ارزش ها و كمالات فردي و اجتماعي مي باشد و به راستي چه زيباست شباهت هايي كه بين اين دو مناسبت در ابتداي سال تحصيلي وجود دارد.

دفاع مقدس، بيانگر رشادت ها و دلاوري هاي جوانان غيور ايران اسلامي در جبهه حق عليه باطل است كه زيباترين جلوه هاي عشق و ايثار برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا را به نمايش گذاشتند و حماسه اي جاويد را در تاريخ ثبت كردند.

نمونه اين رشادت ها را امروزه در عرصه هاي علمي كشور با رشادت ها و تلاش شبانه روزي دانشگاهيان مي توان به وضوح مشاهده نمود.
امروز جهادگران نظام سلامت نيز حماسه اي نو در تاريخ ثبت كردند و برگي زرين از درخت پرثمر علمي كشور را به نمايش گذاشتند.

از اين رو سال تحصيلي جديد سرآغاز تلاش ستارگان درخشاني است كه آسمان آينده كشورمان را نورباران خواهند كرد و زمينه ساز پيشرفت و تمدن نوين اسلامي ايراني خواهند بود.

اميد است در اين عرصه هر چه بيشتر شاهد دانشجويان خردورز، آزاد انديش و خلاق با اعتماد به نفس علمي و ملي بالا و تامين كننده استقلال علمي و خودكفايي كشور عزيزمان باشيم.

اينجانب با درود به روح بلند همه شهداي گرانقدر به ويژه بيش از سه هزار شهيد دانشجو، آغاز هفته دفاع مقدس و نيز آغاز سال تحصيلي ۱۴۰۰ را به طلايه داران علم و فرهنگ و معرفت اعم از اعضاي محترم هيئت علمي، دانشجويان عزيز و كاركنان ارجمند دانشگاه تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و عزت و سربلندي و موفقيت شما را از خداوند متعال خواستارم.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۳۱/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۸۶