دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته دفاع مقدس

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز چهارشنبه با انتشار پيام، ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس، فرارسيدن اين ايام خجسته را به دانشگاهيان و همكاران در مراكز درماني تابعه تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

با فرارسيدن هفته دفاع مقدس، رشادت، ايثار و از خودگذشتگي جوانان اين سرزمين يادآوري مي شود كه با تبعيت از رهبر فقيد انقلاب اسلامي و با خون خود، از وجب به وجب خاك ميهن اسلامي دفاع كردند تا بيگانه اي براي هميشه تاريخ، حتي تصور دست درازي و تصرف به خاك ايران زمين را نداشته باشد.

هشت سال دفاع مقدس، فقط جنگ حق عليه باطل نبود، بلكه حفظ آرمان ها و ارزش هاي انقلابي بود كه سبب رسوايي ابرقدرتي مانند آمريكا، و متجاوزي مانند اسرائيل شد. و اين زياده خواهان جهان بودند كه رژيم بعثي صدام را تا دندان مسلح كردند تا به قول خودشان دو روزه به تهران برسند. غافل از اينكه سرتاسر ايران فقط يك سد آهنين از ايمان، نيت و توكل شد تا متجاوزان را به عقب رانده و درس عبرتي سخت و ماندگار به آنان بدهد.

امروز نيز ميدان مبارزه با حضور همان دشمنان، اما با ظاهري متفاوت، شكل گرفته است و جوانان وطن كه مشق جنگ در مدرسه عشق ديدند، بايد اين جبهه را حفظ كرده و با پيروي از دلاورمردان دفاع مقدس، از هيچ كوششي براي سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي دريغ نكنند.

همزماني هفته دفاع مقدس با آغاز سال جديد تحصيلي، هدف والاي آن قهرمانان تاريخ را به علم اندوزي، توليد دانش، نوآوري و فناوري آينده سازان اين سرزمين، براي دستيابي به ايراني آباد و بدون وابستگي، گره زده است.

افتخار داريم كه در دانشگاهي اشتغال به كار و تحصيل داريم كه كوچكترين فعاليت آن، دردي از دردمندان و نيازي از نيازمندان كم مي كند و چه بهتر كه در اين عرصه، بتوانيم با تخصص خود و ايمان به فردايي بهتر، در مسير بهبود زندگي و آرامش خاطر قشر آسيب پذير جامعه قدم برداريم و در اين برهه از زمان نيز قهرمانان ميدان علم و دانش را به جهانيان معرفي كنيم.

با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و قهرمانان هميشه جاويدان ايران زمين، اين مناسبت خجسته را به همه دانشگاهيان علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي و همكاران در مراكز درماني تابعه، تبريك گفته و آرزوي سلامتي و بهروزي برايشان دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۰۳/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۲۸۹