دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

كرونا تماس با اورژانس اجتماعی فارس را افزایش داد
 
مدیركل بهزیستی فارس گفت: تعداد تماس ها در خصوص موارد كودك آزاری، همسر آزاری و اقدام به خودكشی در دوران كرونا نسبت به دوران قبل از آن در اورژانس اجتماعی افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمحمد صادق كشفی نژاد در حاشیه برگزاری اجرای مانور سراسری اورژانس اجتماعی در فارس، هدف از اجرای این مانور را اطلاع رسانی و آگاه سازی هم استانی ها در خصوص فعالیت های اورژانس اجتماعی دانست و گفت: برنامه های اورژانس اجتماعی شامل فعالیت مداخله در بحران، تلفن 123 و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است.

او افزود: در حال حاضر 22 مركز اورژانس اجتماعی در كل استان داریم كه تخصصی بودن به موقع و در دسترس بودن از مهمترین ویژگی های خدمات رسانی این مراكز است.

مدیركل بهزیستی فارس عنوان كرد: در سه ماه اول امسال كارشناسان اورژانس اجتماعی فارس دریافت كننده 10 هزار تماس از سراسر استان بوده اند كه اختلافات حاد خانوادگی، كودك آزاری، همسرآزاری و خودكشی بیشترین میزان تماس ها را شامل می شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه مانور سراسری اورژانس اجتماعی، مدیركل بهزیستی فارس و هیئت همراه ایشان از مراكز شبه خانواده بهزیستی شیراز و خانوارهای دارای فرزند چندقلو بازدید كردند و از نزدیك در جریان مشكلات و مطالبات آنها قرار گرفتند.

انتهای پیام
   تاریخ: ۰۸:۴۷ - ۲۷/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹