دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

30 تیر ، آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان
 
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشكی جیرفت از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی تا 30 تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركزكرمان؛علی كمالی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشكی جیرفت و دبیر همایش یادشده 30 تیر ، آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان

گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 03443316383 تماس برقرار كنند.

وی آدرس سایت همایش را elderhealth.jmu.ac.ir و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش را elderhealth@jmu.ac.ir اعلام كرد.

دبیر همایش ملی سلامت سالمندی هدف از برگزاری این همایش ملی را بررسی چالش ها و راهكارهای حوزه سالمندی برشمرد و گفت: گروه هدف این همایش شامل كلیه رشته هاست.

وی از جمله محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را ؛ سالمندان در دوران كرونا، كیفیت و سبك زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیكی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی عنوان كرد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشكی جیرفت و دبیر همایش گفت:دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

همایش ملی سلامت سالمندی 13 و 14 مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت برگزار می شود.

مقالات این كنفرانس در پایگاه سیویلیكا و نیز كنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان كامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله كنفرانس با دریافت گواهی كنفرانس استفاده كنند.
   تاریخ: ۱۰:۱۴ - ۲۸/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸