دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریك مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، و دهه امامت و ولایت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، و دهه امامت و ولایت

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با انتشار پیام، فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم، و دهه امامت و ولایت را به خانواده بزرگ دانشگاه تبریك و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین افشاری به شرح زیر است:

روز عید قربان در امتداد روز عرفه و روزنیایش و آغاز دهه امامت و ولایت یاد آور تعبّد انسان در برابر خداوند و روز رهایی از تعلقات غیر خدایی، كسب رضای حق تعالی دوری از دلبستگی های دنیایی و یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است.
عید سعید غدیر نیز با تجلی دوباره
الْیَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دینَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْكُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ دیناً
فرا می رسد و شیعیان جهان عید ولایت و امامت را به شكرانه تكمیل دین و اتمام نعمت، مبارك می دانند، در پایان این دهه نیز پرشكوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت حضرت علی علیه السلام و عید عهد، پیمان و میثاق است .
پیروی از امامت و ولایت مورد تاكید اجتماع مسلمانان است و امید است دانشگاهیان و جامعه نخبگان این مهم را سرلوحه كار قرار دهند تا به تأسی از بزرگواران شاهد جریانات خوبی باشیم.
اینجانب فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان، عیدغدیر عید بزرگ ولایت و دهه امامت و ولایت را به دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك و تهنیت عرض می نمایم و توفیقات روز افزون الهی را در این ایام با بركت و خجسته از خداوند منان مسئلت می نمایم.
   تاریخ: ۱۳:۱۸ - ۳۰/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۰