دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز ملی « فیزیوتراپی »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز ملی « فیزیوتراپی »

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز شنبه با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ملی « فیزیوتراپی » را گرامی داشت و سلامتی و بهروزی برای همكاران این حوزه آرزو كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

سالروز ملی « فیزیوتراپی »، یادآور خدماتی ارزشمند از علوم توانبخشی، و ارج نهادن بر توان تخصصی و حرفه ای متخصصانی است كه بخش بزرگی از جامعه توانبخشی كشور را تشكیل می دهند.

جامعه فیزیوتراپیست كشور همواره تلاش كرد تا پزشكان به تاثیرات همنشینی پزشكی و فیزیوتراپی واقف شوند و بیش از آن، اثر سر انگشتان توانمند و فعالیت این متخصصان كه علوم پزشكی، توانبخشی و هنر را با یكدیگر در آمیخته اند، سبب شناخت هرچه بیشتر هموطنان از اثرات درمانی و توانبخشی این حرفه شد، ضمن آنكه افزایش تصادفات، روند پیر شدن جمعیت و رواج بیماری های اسكلتی و عضلانی، كم تحركی و زندگی ماشینی، بر نیاز اقشار مختلف مردم به خدمات این بخش از نظام سلامت افزود.

طی یك سال و نیم گذشته نیز كه همه اقشار جامعه، با پاندمی كووید 19 روبه رو شده و از اشكال مختلف آن متاثر شده اند، همچنان جامعه فیزیوتراپیست كشور، جایگاه خود را در كنار پزشكان و بر بالین بیماران حفظ كرد تا بتواند بر عوارض ناشی از این بیماری مرحم شود، قلب های خسته و تن های رنجور از تحمل مراحل طولانی درمان را قوت ببخشد.

با گرامی داشت روز ملی فیزیوتراپی، آرزوی سلامتی و بهروزی برای اعضای هیات علمی این حوزه، همكاران فیزیوتراپیست در مراكز درمانی تابعه دانشگاه و دانشجویان عزیز این رشته دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۲:۴۲ - ۰۲/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶