دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازدید رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از مركز روانپزشكی رازی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

بازدید رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از مركز روانپزشكی رازی

دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با همراهی دكتر فرخی معاون توسعه مدیریت و منابع ، دكتر خراسانی معاون درمان دانشگاه و دكتر خانجانی رئیس دفتر حوزه ریاست، از مركز روانپزشكی رازی بازدید كردند.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، در این بازدید چند ساعته، ابتدا دكتر خانكه ضمن تشكر از زحمات پرسنل مركز اعلام كرد كه سیاست همیشگی دانشگاه، اولویت دادن به مركز رازی بوده و تمام تلاش دانشگاه جهت پرداخت حقوق و مزایای كاركنان مركز در زمان مقرر می باشد.

وی با تاكید بر تهیه رپید تست در جهت تشخیص سریع كرونا و طراحی سیستم تریاژ برای بیماران كووید 19 در مركز ، ضرورت واكسیناسیون همه كاركنان مخصوصا كاركنانی كه دارای بیماری زمینه ای هستند را یادآوری كرد.

رئیس دانشگاه همچنین تشكیل جلسه ستاد كرونا در مركز رازی و ارجاع مصوبات آن به ستاد كرونا در دانشگاه جهت تصمیم گیری نهایی را از اولویت های این مركز خواند و افزود: طرح جامع مركز روانپزشكی رازی نیاز به اصلاحات و بازبینی دارد كه این امر باید در اولویت كارهای مركز روانپزشكی رازی قرار بگیرد.

دكتر خانكه همچنین، اظهار داشت: خرید تجهیزات اداری برای مراكز تابعه دانشگاه در دست اقدام بوده و مسیر انتقال كاركنان به دانشگاه متوقف شده است، ولی از طرف دیگر، باید كاری كرد كه مراكز تابعه را برای خدمت كاركنان جذاب تر كنیم تا درخواست انتقال آن ها به دانشگاه كمتر شود.

دكتر بیژن خراسانی معاون درمان دانشگاه نیز طی سخنانی اظهار كرد كه انتظارات مالی كاركنان مركز بسیار زیاد است كه در این راستا مركز باید به نحو مقتضی اطلاع رسانی های لازم را به عمل آورد تا كاركنان متوجه شوند كه به چه میزان مزایا و كارانه دریافت می كنند.

وی با اشاره به استفاده از خدمات واحدهای فیزیوتراپی و كاردرمانی جهت افزایش درآمدزایی مركز، افزود: فعال سازی درمانگاه، فعالیتی ارزشمند در بیمارستان است كه باید به تقویت آن همت كرد.

در ادامه جلسه دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت با اشاره به تلاش و زحمات همه كاركنان، گفت: برنامه اصلاح اضافه كار دانشگاه در دست اقدام است. ضمن آنكه در حال خرید چند دستگاه ژنراتور هستیم كه دو دستگاه از آنها به مركز روانپزشكی رازی اختصاص خواهد یافت.

دكتر امید رضایی رئیس مركز روانپزشكی رازی نیز در سخنانی از ساخت اكسیژن ساز بیمارستان گفت كه مراحل نهایی خود را طی نموده و در صورت اختصاص بودجه لازم، در كمترین زمان ممكن به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین گزارشی از بازسازی بخش سینا مركز روانپزشكی رازی كه توسط خیران انجام می شود، ارائه داد و اظهار كرد: در راستای تقویت توانبخشی بیماران مركز، پردیس های یك غربی و شرقی به این امر اختصاص داده شده است كه كار در قالب یك طرح پژوهشی در حال اجراست.

در بخش پایانی جلسه نیز دكتر باباپور مدیر مركز روانپزشكی رازی از فعالیت مركز در راستای مناسب سازی محل استقرار دستگاه سی تی اسكن گزارشی ارائه داد و در مورد كارانه كاركنان نیز گفت كه در محاسبات پرداخت كارانه قبلاً ملاك محاسبه 25 درصد درآمد مبنا بود، ولی در حال حاضر این میزان به 20 درصد درآمد مبنا كاهش یافته است كه پیشنهاد می شود در جهت افزایش انگیزه كاركنان، این مبلغ به همان 25 درصد مبنا افزایش یابد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: تركاشوند - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۵:۰۵ - ۰۳/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۵
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
جایزه كنگره جهانی روانپزشكی، به عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تعلق گرفت  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی