دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت به كمیته آسیب های اجتماعی مجلس رفت
 
نایب رئیس اول كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حفظ كرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به كمیته آسیب های اجتماعی كمیسیون اجتماعی رفته است تا جزییات آن مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در قالب گزارش در جلسه كمیسیون ارائه شود.
علی بابایی كارنامی به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، علی بابایی كارنامی نایب رئیس اول كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه «حفظ كرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» گفت: هفته گذشته این لایحه در دستور كار كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و در نشستی كه به همراه نمایندگان برگزار شد، كلیات لایحه مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر این لایحه به كمیته آسیب های اجتماعی كمیسیون اجتماعی رفته است تا جزییات آن مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در قالب گزارش در جلسه كمیسیون ارائه شود.

بابایی تصریح كرد: مدت زمان رسیدگی به این لایحه در كمیته آسیب های اجتماعی مشخص نیست و نمی توان زمانی را برای آن تعیین كرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال كه آیا مجلس تصمیم به تغییر در جزئیات این لایحه دارد یا خیر، گفت: تغییرات عمده ای در جزئیات و كلیات این لایحه ایجاد نمی شود و حتما شاكله آن را حفظ خواهیم كرد.

نایب رئیس اول كمیسیون اجتماعی در پایان تاكید كرد: درحال حاضر باید منتظر بمانیم گزارش بررسی این لایحه در كمیته، به دست ما برسد تا در صورت تایید به صحن علنی مجلس ارائه دهیم و اگر نمایندگان موافق باشند، ضمن تصویب آن به شورای نگهبان ارسال شود.
منبع خبر:
همشهری
   تاریخ: ۱۰:۳۹ - ۰۹/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶