دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

حل آسیب های اجتماعی تنها مربوط به شهرداری نیست/ كاهش كارتن خوابی با هماهنگی میان دستگاه ها
 
نادعلی درباره مسئله كارتن خوابی و نگاه مدیریت شهری به آن مطالبی بیان كرد.
اتونشر فردا/

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: مدتی پیش یكی از اعضای شورای شهر تهران درباره مسئله كارتن خوابی مطلبی ارائه كرده بود كه در واقع منظورش این است كه اگر كارتن خوابی و سایر آسیب های اجتماعی فراموش شود، كم كم تبدیل به سبك زندگی می شود و خلاف عرف جامعه است.

وی ادامه داد: یكی از اولویت های شورای شهر تهران و برنامه های شهردار تهران، كار ویژه برای كاهش آسیب های اجتماعی است البته به موضوع كارتن خوابی در دوره های گذشته پرداخته شده اما هماهنگی میان دولت و شهرداری و شورا كم بوده است و انشالله در این دوره افزیش پیدا كند.

نادعلی تاكید كرد: حل اسیب های اجتماعی تنها مربوط به شهرداری نیست اما انگیزه این كار در شهرداری بیش از ارگان های دیگر است ما حتما از سایر دستگاه ها دعوت می كنیم تا داشته های خودشان را به میدان بیاورند تا در یك برنامه كوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به این آسیب های اجتماعی رسیدگی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران هم حتما نگاه ویژه ای به این دسته از موضوعات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

- وجود 100 میلیون بی خانمان در سراسر جهان/در كشور ما مدیریت یكپارچه شهری وجود ندارد
   تاریخ: ۰۶:۱۸ - ۰۸/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹