دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

وبینار « آشنایی با فرصت ها و ظرفیت های توسعه صادرات و فناوری سلامت در كشور عمان » امروز برگزار می شود
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

وبینار « آشنایی با فرصت ها و ظرفیت های توسعه صادرات و فناوری سلامت در كشور عمان » امروز برگزار می شود

وبینار « آشنایی با فرصت ها و ظرفیت های توسعه صادرات و فناوری سلامت در كشور عمان » امروز (دوشنبه) از ساعت 13 الی 15/15 برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه، علاقه مندان می توانند از طریق مرورگر google chrome و انتخاب گزینه "میهمان"، وارد اتاق سمینار مجازی به آدرس : https://www.skyroom.online/ch/tums1/sanat بشوند.

در این وبینار، دكتر منظم رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، دكتر فلاحیان كارشناس روابط بین الملل دفتر توسعه فناوری سلامت، مهندس ضرابی رئیس اتاق بازرگانی مشترك ایران و عمان، دكتر جمالی دبیركل اتاق بازرگانی مشترك ایران و عمان، دكتر دانش پژوه مدیر بین الملل پژوهشكده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیركبیر ، سخنرانی می كنند.

" معرفی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، نقش این دفتر در توسعه صادرات و همكاری های بین المللی، ظرفیت ها و پتانسیل های صادرات دارو و تجهیزات پزشكی به عمان، چگونگی فضای كسب و كار و نوآوری در كشور عمان، حمایت ها و مزایای ورود شركت های دانش بنیان و معرفی پروژه مركز نوآوری و انتقال فناوری ایران و عمان (IROMIT) "، از جمله مباحثی است كه در این وبینار مطرح می شود.

برای مشاهده جدول زمانبندی مربوط به سخنرانی ها، روی عبارت "جدول برنامه " كلیك بفرمایید.

جدول برنامه

انتهای پیام/

تنظیم اطلاعیه: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۳۱ - ۱۵/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۲