دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جلسه بازگشایی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

جلسه بازگشایی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

جلسه بازگشایی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور معاونان، مدیران و نمایندگان تشكل ها، انجمن های علمی و كانون های دانشجویی دانشگاه در سالن دكتر شاملو برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از مفدا؛ در ابتدای جلسه دكتر " محمد رضا خدایی اردكانی" معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشكر از حضور همه اعضاء پیرامون دستور جلسه بازگشایی دانشگاه گفت: آموزش یك فرایند جامع و مستلزم كسب مهارت های تئوری و عملی می باشد، و با توجه به شرایط كرونایی، لزوم فاصله گذاری اجتماعی و در نتیجه، ظرفیت محدود خوابگاه های دانشگاه، فقط دوره های كارآموزی و كارورزی با توجه به اهمیت موضوع كه كسب مهارت های عملی می باشد، با برنامه ریزی گروه های آموزشی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: كلاس های تئوری دانشجویان جدید الورود كارشناسی و كارشناسی ارشد كلا به صورت مجازی برگزار می شود، و دانشجویان دوره دكتری نیز با صلاحدید مدیران گروه های آموزشی، در دانشگاه حضور خواهند داشت.

در ادامه، سایر اعضای جلسه پیرامون تهیه فهرست اسامی دانشجویان اولویت دار (ملزم به شركت در دوره های كارآموزی و كارورزی) برای برنامه ریزی جهت اسكان در خوابگاه های دانشجویی، مسائل تغذیه ای خوابگاهی، پایش سلامت و ایاب و ذهاب دانشجویان نظرهای خود را اعلام، و همین طور نمایندگان تشكل ها، انجمن های علمی و كانون های دانشجویی دانشگاه نیز دغدغه های خود را مطرح كردند.

دكتر " بیژن خراسانی" معاون درمان دانشگاه نیز ضمن بیان آخرین اطلاعات مربوط به شیوع بیماری كرونا و ارائه گزارشی از واكسیناسیون دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حمایت همه جانبه این معاونت را در بازگشایی دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی اعلام كرد.

گفتنی است كه پیش از این اعلام شده است، حضور دانشجویان در دوره های كارورزی و كارآموزی، اقامت در خوابگاه ها و حضور در دانشگاه، به شرط تلقیح دو نوبت كامل واكسن كرونا و داشتن كارت واكسیناسیون می باشد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۳۸ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۸