دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مقدمات همكاری دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت با رصدخانه اجتماعی كووید 19 فراهم شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مقدمات همكاری دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت با رصدخانه اجتماعی كووید 19 فراهم شد

دكتر احمد حاجبی مدیركل دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با حضور در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، و نشست صمیمی با رئیس این دانشگاه و رئیس رصدخانه اجتماعی كووید 19، بر همكاری این دفتر با شورای سیاستگذاری رصدخانه كووید 19 تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست، ضمن معرفی این دانشگاه و تشكیل رصدخانه اجتماعی كووید 19 كه از اواخر اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز كرد، در مورد پروژه های تحقیقاتی كشوری كه توسط محققان رصدخانه اجرا شده، توضیح داد.

وی همچنین، حضور كارشناسان و محققان دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت در شورای سیاستگذاری رصدخانه اجتماعی كووید 19 را در پیشبرد اهداف رصدخانه راهگشا دانست.

دكتر حاجبی نیز طی سخنانی با استقبال از همكاری این دو مركز علمی و اجرایی، بر مشاركت فعال دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت در فعالیت های علمی و پژوهشی رصدخانه اجتماعی كووید 19، تاكید كرد.

در همین راستا، مقرر شد تا مدیركل دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت و كارشناسان این دفتر، در جلسه آتی رصدخانه كه در نیمه اول مهرماه برگزار می شود، شركت كرده و برنامه ریزی مشترك برای فعالیت های آینده داشته باشند.

گفتنی است كه در این نشست، معاون پشتیبانی و مسئول آموزش دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت و دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه دانشگاه و دبیر دبیرخانه رصدخانه كووید 19 و دكتر مهرداد نقی خانی مشاور رئیس دانشگاه نیز حضور داشتند.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۲۱:۳۷ - ۲۲/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۸