دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

خانه سالمندان هیدج عاری از كرونا شده است
 
مدیركل بهزیستی استان زنجان گفت: خانه سالمندان نرگس هیدج، عاری از ویروس كرونا شده است .
خانه سالمندان هیدج عاری از كرونا شده است محمد محمدی قیداری صبح امروز (25 شهریورماه) در حاشیه بازدید از خانه سالمندان نرگس هیدج كه مختص نگه داری بانوان سالمند است، اظهار كرد: در حال حاضر 74 بانوی سالمند مقیم در مركز نرگس هیدج در سلامت كامل به سر می برند و خوشبختانه این مركز فی الحال عاری از ویروس كرونا است.

وی تصریح كرد: طی هفته گذشته از مجموع 74 سالمند ساكن سرای سالمندان نرگس هیدج، 22 نفر به كرونا مبتلا شده بودند كه در كوتاه ترین زمان و پس از اطلاع، اقدامات لازم برای درمان آن ها انجام شد.

مدیركل بهزیستی استان زنجان، یادآور شد: كاركنان بهزیستی و بخش غیردولتی با تلاش شبانه روزی، رعایت شدید پروتكل ها، بهبود شرایط بهداشتی و تغذیه ای سالمندان توانستند در روزهای سخت كرونایی و شرایط قرمز استان زنجان در پیك پنجم از جان سالمندان محافظت كنند.

این مسئول با اشاره به تلاش شبانه روزی برای حفاظت از جان سالمندان، خاطرنشان كرد: نزدیك به دو سال تلاش كاركنان بهزیستی و همت بخش غیردولتی در حفظ سلامت 1100 مددجوی ساكن در مراكز نگه داری شبانه روزی بهزیستی درخور تحسین است.

به گزارش ایسنا، خانه سالمندان نرگس در 87 كیلومتری استان زنجان و در شهر هیدج قرار دارد كه طی هفته های گذشته تست 22 نفر از سالمندان ساكن در این مكان مثبت اعلام شده بود و با توجه به این موضوع همه سالمندان درگیر به مراكز درمانی ارجاع و از بین مبتلایان 6 سالمند در بیمارستان های الغدیر و بوعلی سینا بستری شدند، خطری كه خوشبختانه با بهبودی مبتلایان ختم به خیر شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۰۵ - ۲۵/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹