دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تاكید بر اهمیت نقش مشاوره در كنترل آسیبها و ارتقاء سلامت روان
 
مدیر كل بهزیستی استان قم با تاكید بر اهمیت نقش مشاوره در كنترل آسیبها و ارتقاء سلامت روان جامعه خواستار توجه بیش از پیش به امر مشاوره شد.
تاكید بر اهمیت نقش مشاوره در كنترل آسیبها و ارتقاء سلامت روان در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراكز مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت بهزیستی استان قم كه با حضور مدیركل و معاون توسعه پیشگیری و مسول كارشناسان دفتر مشاوره و مدیران و مسولین فنی مراكز مشاوره برگزار شد، بر نقش مشاوره در سلامت روان افراد جامعه تاكید گردید.
مهدی پهلوانی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و موثر مشاورین و مراكز مشاوره خصوصا در دوران پراسترس كرونا به نقش مشاوره درارتقا سلامت روان افراد جامعه اشاره كرد و نقش مشاورین را در آرامش بخشی به جامعه و تامین سلامت روانی مردم در كنار سلامت جسمانی بسیار مهم ارزیابی كرد.
در ادامه این جلسه صادق سلمانیان مسئول دفتر مشاوره بهزیستی قم با ارائه گزارشی از وضعیت مراكز مشاوره در استان ، به بیان انتظارات سازمان از مراكز پرداخت و توجه كامل مراكز به دستورالعملهای ابلاغی و انتظارت سازمان را خواستار شد و ابراز امیدواری كرد در سایه هم اندیشی ، تعامل و هم فكری بتوانیم نسبت به فرهنگ سازی استفاده از مشاوره در جامعه گام برداریم.
لازم به ذكر است در حال حاضر 23 مركز مشاوره (یك مركز تلفنی 1480 و 22 مركز حضوری ) در استان قم با مجوز و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند كه در شش ماهه اول امسال پاسخگوی 13247 تماس تلفنی و 7933 مراجعه حضوری جهت اخذ خدمات مشاوره ای بوده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۲:۴۴ - ۲۴/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳