دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آغاز سال جدید تحصیلی را به همه دانشگاهیان تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آغاز سال جدید تحصیلی را به همه دانشگاهیان تبریك گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (چهارشنبه) با انتشار پیام، فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی را به همه دانشگاهیان تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

از گذشته های دور با نزدیك شدن به اول مهرماه، نسیم خوش دفتر و كتاب نو، پیام آور اراده ای محكم برای ساختن مسیر سبز علم آموزی، دانش آموزی و دانشجویی، جهت فردایی بهتر بود، اما امسال، دومین مهری را در پیش داریم كه مهر همكلاسی در همنشینی و همكلامی با استاد، با دغدغه ها و نگرانی ها از چگونگی رفتار ویروس كووید 19 و بحران ناشی از شیوع آن، همراه شده است.

بروز و ظهور ویروس خطرناك كووید 19، زندگی بشر و همه فعالیت های علمی و حرفه ای ایشان را تحت تاثیر قرار داده، و با توجه به انتقال سریع و آسان آن، و تاكید همه متخصصان دنیا بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری كرونا، برگزاری كلاسهای آموزشی بصورت مجازی و از راه دور، اساس كار مراكز علمی و آموزشی در ایران و جهان را تشكیل می دهد، تا سلامتی كادر آموزشی و دانشجویان عزیز كه اولویت اول هر فعالیتی است، بیش از پیش تامین شود.

از ابتدای شیوع بیماری كرونا در ایران و طی سال گذشته تا كنون، اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با پشتیبانی همكاران پر تلاش بخش فناوری اطلاعات IT دانشگاه، با جدیت آموزش مجازی دانشجویان را پیگیری كردند كه امیدوارم در سال جدید تحصیلی، ضمن تداوم آموزش های مجازی، بیش از پیش به كیفیت این آموزش ها توجه شود.

آغاز سال جدید تحصیلی را به همه اعضای محترم هیات علمی، كاركنان سختكوش و همچنین به دانشجویان عزیز كه تحت هر شرایطی، دست از آموختن بر نمی دارند، تبریك گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۷:۲۲ - ۲۵/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵