دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز شنبه با انتشار پیام، فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی را به همه دانشگاهیان تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به نقل از مفدا، متن كامل پیام دكتر حسن شاكری به این شرح است :

قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ ۗ إِنَّمَا یَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ
بگو كسانى كه مى دانند و كسانى كه نمى دانند یكسانند تنها خردمندانند كه پندپذیرند (سوره زمر آیه 9)
فرا رسیدن مهر سال 1400 و آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت تمامی دانشگاهیان پرتلاش و عزیز و مهربانم به ویژه خدمت دانشجویان گرامی و علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك عرض می كنم.
شما دانشجویان گرامی كه برای پیشرفت و توسعه پایدار كشورتان راه علم و دانش را به عنوان فعالیت غالب خود برگزیده اید برای حصول نتایج بخش كه هم مورد رضایت پروردگار و هم مورد رضایت خودتان و خانواده هایتان باشد، لازم است یكسال با ایجاد فضای پویای علمی و با نشاط گام های مؤثر خود را بردارید و امیدوارم در این سال كرونا فروكش كند و ان شاء الله شاهد حضور فیزیكی پرشور شما در دانشگاه باشیم، ولی حتی در غیر این صورت نیز بهره برداری حداكثری از فضای مجازی و كلاس ها در بستر اینترنت هم فعالیت های فرهنگی و هم برای بالابردن ظرفیت علمی خودتان مورد انتظار ما هست، امیدوارم با غلبه بر نقاط ضعف آموزش مجازی همواره بهتر و پویاتر از قبل عمل كنید.
عزت و سربلندی شما و كشور عزیزمان ایران اسلامی آرزوی همیشگی ما هست، امیدوارم با سلامتی و شادكامی این سال تحصیلی را هم آغاز كنید و هم به پایان برسانید.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۰:۱۸ - ۲۸/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۴