دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پایگاه عمومی واكسیناسیون كرونا در بیمارستان توانبخشی رفیده، راه اندازی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پایگاه عمومی واكسیناسیون كرونا در بیمارستان توانبخشی رفیده، راه اندازی شد

گالری تصاویر

بیمارستان توانبخشی رفیده به منظور تسریع در روند اجرای برنامه ملی واكسیناسیون كرونا، پایگاه عمومی واكسیناسیون راه اندازی كرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، دكتر حسن محمدی مدیر بیمارستان توانبخشی رفیده ، هدف از ایجاد این پایگاه را كمك به فرایند واكسیناسیون در كشور دانست و افزود: با توجه به واردات حجم زیاد واكسن در هفته های اخیر و نیاز به مشاركت تمام بخش های درمانی برای تسریع در فرایند واكسیناسیون عمومی، بیمارستان توانبخشی رفیده نیز آمادگی خود را برای دایر كردن پایگاه واكسیناسیون، اعلام كرد، و با تلاش و پیگیری مستمر در كمترین زمان، پایگاه واكسیناسیون در بیمارستان توانبخشی رفیده ایجاد شد.

وی افزود: با همكاری و هماهنگی بخش های مختلف بیمارستان از جمله معاونت درمان، مدیریت دفتر پرستاری، بخش های كنترل عفونت، كارپردازی، امور عمومی، IT ، و خدمات بیمارستان و همچنین، همكاری داوطلبانه برخی از همكاران، به سرعت امور مربوط به راه اندازی پایگاه انجام شد و امروز شنبه (27 شهریورماه) واكسیناسیون خانواده همكاران بیمارستان انجام شد و از فردا نیز آماده واكسیناسیون مراجعه كنندگان هستیم.

دكتر محمدی در ادامه به نوع واكسن تزریقی در این مركز اشاره كرد و گفت: فعلا واكسن سینوفارم تزریق می شود و ممكن است در آینده، واكسن های دیگر هم اضافه شود.

مدیر بیمارستان توانبخشی رفیده، درباره فرایند واكسیناسیون در این پایگاه بیان كرد: متقاضیان واكسن، به هنگام مراجعه، نوبت دهی شده و ثبت سیستمی می شوند و پس از تزریق واكسن نیز به مدت نیم ساعت در محوطه ای كه برای پایش عارضه احتمالی واكسن در نظر گرفته شده، منتظر می مانند و بعد پایگاه را ترك می كنند.

دكتر محمدی در پایان این گفت وگو، اجرای برنامه واكسیناسیون را مرهون همكاری همه بخش های بیمارستان از دفتر پرستاری تا واحدهای مختلف پشتیبانی دانست و ضمن تشكر از زحمات همه همكاران، ابراز امیدواری كرد كه با همكاری معاونت درمان و معاونت پشتیبانی دانشگاه در كمك به حل برخی نیازها، بتوانیم به بهترین نحو، در واكسیناسیون عمومی همكاری كرده و به هموطنان عزیز خدمت رسانی كنیم.

بیمارستان توانبخشی رفیده واقع در منطقه قیطریه تهران، از جمله مراكز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است كه انواع خدمات توانبخشی را در دو سطح بستری و سرپایی، با تعرفه دولتی به بیماران و مددجویان ارائه می دهد.

پایگاه واكسیناسیون بیمارستان توانبخشی رفیده كه طبق پروتكل های وزارت بهداشت همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 8 شب آماده ارائه خدمات به متقاضیان تزریق واكسن كرونا است، به شبكه مراكز واكسیناسیون عمومی ملحق شده و افراد می توانند با توجه به ثبت نام در سامانه اعلامی وزارت بهداشت (salamat.gov.ir)، این پایگاه را برای تزریق واكسن كرونا انتخاب كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۰:۱۹ - ۲۸/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۳۴۰