دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اولین نشست هیات امناء خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد)، برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اولین نشست هیات امناء خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد)، برگزار شد

اولین نشست هیات امناء خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی (امین آباد) امروز (دوشنبه) با حضور رئیس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مسئولان مركز روانپزشكی رازی و اعضای هیات امنای خیریه بیمارستان، در سالن شهید صابری مركز رازی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رازی، این جلسه با شركت « دكتر صمدی، دكتر باباپور، دكتر رضایی، دكتر فلاحی، داودی، سلیمی آشتیانی، رمضانی، نجفیان، سید عطاء موسوی، میرزا حسینی »، از خیران حامی این مركز درمانی كه به تازگی به عنوان اعضای هیات امنای خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی تعیین شدند، برگزار شد.

اعضای هیات امناء پس از طرح مسایل مربوط به چگونگی فعالیت خیریه بیمارستان و تبادل نظر در این خصوص، مواردی را به تصویب رساندند كه " هزینه كرد كمك های مردمی به خیریه بیمارستان روانپزشكی رازی فقط برای بیماران " از جمله این مصوبات بود.

« انتخاب دبیر جلسات هیات امناء، برگزاری هر 15 روز یك بار جلسات هیات امناء، تهیه و نصب صندوق صدقات و خیرات در محل هایی كه در دسترس مردم باشد، تهیه گزارش ماهانه از كاركرد و عملكرد خیریه و هیات امناء آن »، نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات امناء بود.

همچنین اعضای هیات امناء خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی در این جلسه پیشنهاد دادند كه بخش تازه تاسیس سینا، بمناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

گفتنی است؛ مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی كه در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، بزرگترین و قدیمی ترین مركز روانپزشكی منطقه خاورمیانه است كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می كند.

خدمات مشاوره روانشناسی، كاردرمانی، كار درمانی، مددكاری (اعضای تیم درمان و توانبخشی) و انواع خدمات پاراكلینیكی همچون دندان پزشكی، رادیولوژی، آزمایشگاه، نوار قلب، الكتروآنسفالوگرافی و فیزیوتراپی، از دیگر خدمات مركز روانپزشكی رازی است كه به مددجویان و بیماران بستری و مراجعان بصورت سرپایی ارائه می شود.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: تركاشوند - نعیمی پور

تهیه و تنظیم عكس: رضایی - قنبری
   تاریخ: ۲۲:۴۴ - ۲۹/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۳