دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

عضویت رایگان در كانون پرورش فكری هرمزگان به مناسبت هفته ملی كودك
 
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان هرمزگان از عضویت رایگان كودكان و نوجوانان 4 تا 17 سال هرمزگانی در كانون به مناسبت هفته ملی كودك خبر داد.
عضویت رایگان در كانون پرورش فكری هرمزگان به مناسبت هفته ملی كودك پروین پشتكوهی در گفت و گو با ایسنا، افزود: كودكان و نوجوانان 4 تا 17 سال هرمزگانی می توانند در روزهای 16 و 17 مهر 1400 با مراجعه به سایت hormozgan.kpf.ir نسبت به ثبت نام و عضویت رایگان خود در كانون اقدام كنند.

مدیركل كانون ضمن گرامی داشت یاد و خاطره نوجوان شهید علی لندی گفت: با بازگشایی مراكز در هفته ی ملی كودك، مراكز كانون به صورت حضوری و مجازی ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با حفظ پروتكل های بهداشتی، برگزار می كنند.

وی اظهار كرد: این برنامه ها با همكاری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر،اداره كل سازمان حفاظت محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، بهزیستی و دادگستری استان هرمزگان از روز 16 مهر با شعار «حال خوش كودكی، رنگ خوش زندگی» آغاز می شود و تا روز 22 مهر ادامه خواهد یافت.

پشتكوهی در پایان خاطرنشان كرد: روزهای هفته ملی كودك فرصتی برای آگاهی بخشی به والدین و مربیان است و بر اساس شیوه نامه هفته ملی كودك، 16 مهر روز «كودك، صلح، بازی و نشاط» نام گذاری شده است. 17 مهر روز «كودك، باورهای دینی و معنویت» و 18 مهر روز «كودك، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی» نام گرفته است. «كودك، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «كودك، كتاب، هنر و ادبیات» و «كودك، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» به ترتیب عناوین روزهای 19، 20 و 21 مهر است. آخرین روز هفته ملی كودك سال 1400 به موضوع «كودك، رسانه و فناوری های نوین» اختصاص دارد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۵۸ - ۱۷/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۹