دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

آغاز به كار مركز تلفن ویژه آسیب های اجتماعی دانش آموزان در رشت
 
مركز تلفن 1570 ویژه آسیب های اجتماعی و مشاوره دانش آموزان به زودی در رشت آغاز به كار می كند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: خط تلفنی ملی 1570 نماد (نظام جامع مراقبت اجتماعی دانش آموزان) برای پیشگیری، كنترل و كاهش آسیب های روانی و اجتماعی دانش آموزان به زودی در رشت آغاز به كار می كند.

او افزود: سازماندهی، تبلیغ، اطلاع رسانی گسترده در سطح مناطق و مدارس از مهم ترین اهداف در بهره برداری از ظرفیت های خط ملی نماد 1570 در مركز استان گیلان است.

معاون آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: بهره برداری بهینه از ظرفیت حداكثری خط ملی نماد شماره 1570 در مركز استان به منظور ارائه خدمات به موقع، مناسب و موثر روان شناختی، مشاوره ای و مددكاری به دانش آموزان، والدین و كاركنان مدارس از برنامه های هفته بهداشت روان است.

عباسی غریب ادامه داد: پویش سراسری دانش آموزی "ما به مدرسه برمی گردیم"، تجلیل از فعالان و خادمان حوزه بهداشت روان دانش آموزان در سطح استان، منطقه، مدرسه از دیگر برنامه های این هفته است.

او تصریح كرد: تولید و توزیع محصولات فرهنگی، آموزشی و كمك آموزشی چند رسانه ای در زمینه بهداشت روان در سطح مدارس با تأكید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبكه شاد و اجرای هماهنگی استانی كانون یاریگران زندگی در سطح مدارس از جمله دیگر برنامه های هفته بهداشت روان در استان گیلان است.
   تاریخ: ۰۹:۰۹ - ۲۱/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶