دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پوشیدن لباس سفید نجات برای خدمت در منازل/ طبیبانی كه در خانه درد ها را دوا می كنند
 
گروهی از پرستاران و پزشكان بیرجندی با مراجعه به منزل بیمارانی كه توانایی بیرون رفتن از خانه را ندارند، تلاش كرده اند تا كمی از دردهای آن ها كم كنند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، پزشكان و پرستارانی هستند كه لباس خدمت را به تن می كنند و زمان و مكان برایشان فرقی ندارد.

هر جا نیاز به خدمت باشد خودشان را در كوتاه ترین زمان ممكن می رسانند؛ پزشكان و پرستارانی كه برای درمان بیماران خود به منزل و بالین بیماران می روند.

زمانی كه دل انسان برای هم نوعانش بتپد، هدفش می شود تلاش برای التیام درد مردم سرزمینش.

نیت ورود به این عرصه، باقیات الصالحات بوده است یكی از پزشكان بیرجندی كه این نوع خدمت را برگزیده است می گوید: نیت و هدفم برای ورود به این مجموعه دعای خیر مردم است و باقیات الصالحاتی كه برایم باقی خواهد ماند.

او ادامه می دهد: تلاش می كنیم تا خدماتی كه در بیمارستان ارائه می شود را در منزل نیز ارائه كنیم و در این شرایط كرونایی هر نوع خدمت پرستاری و پزشكی كه از دستمان بر بیاید ارائه می كنیم.

بیشتر بخوانید

- بهره مندی 375 نفر از معلولان از خدمات توانبخشی در منزل این پزشك بیرجندی عنوان می كند: خدمات این گروه سلامت برای بیماران نیازمند به طور رایگان ارائه می شود و هیچ پولی از آن ها دریافت نمی شود.

او بیان می كند: این مركز از ابتدای شروع كرونا تاكنون به بیش از 7 هزار نفر از هم استانی ها خدمت ارائه كرده است كه بخشی از آن ها بیمار كرونایی بوده اند.

جوانان ایرانی باری دیگر ثابت كردند كه همیشه و در همه حال به فكر سلامتی هم نوعانشان هستند.
   تاریخ: ۰۷:۲۲ - ۱۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۴