دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان

حجت الاسلام و والمسلمین افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، پیامی در گرامی داشت یوم الله 13 آبان منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، متن كامل این پیام به شرح زیر است:

13 آبان ماه، روز تجلی ارزش های انقلاب اسلامی ، روز مبارزه با ظلم و بی عدالتی ها و روز حضور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محكومیت توطئه های شوم استكبار جهانی است و این روز كه یادگار امام خمینی می باشد، همچون برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.و همچون چراغی راهنمای همه آزادگان عالم می باشد.

ما امروز بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تجدید میثاق خواهیم داشت و با عبرت از سال های گذشته، با قدم های راسخ تر، قدم در مسیر استقلال و تعالی كشور برداشته و عزت و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند خواستاریم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، این روز تاریخی را كه مقارن با شكست دوباره سیاست های استعماری آمریكا و حامیانش در منطقه می باشد را به تمامی ملت غیور ایران، و دانشگاهیان ارجمند تبریك گفتند و از پاسداران افتخارآفرین كه با اقتدار، عزت و قدرت ایرانی را در روز مبارزه با استكبار جهانی برای همه عالم به نمایش گذاشتند و شادی همه آزادگان عالم را رقم زدند، تقدیر و تشكر ویژه كرد.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۰۳:۴۰ - ۱۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۲