دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

از دوز سوم واكسن كرونا چه خبر؟
 
سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: واكسیناسیون دوز سوم در خانه های سالمندان در حال انجام است.
پژمان پورشبانان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دوز اول و دوم واكسن كرونا در تمام خانه های سالمندان در سطح استان تزریق شده است؛ واكسیناسیون دوز سوم در خانه های سالمندان در حال انجام است.

او همچنین در رابطه با روند تزریق دوز یادآور واكسن كرونا افزود: در بعضی از خانه های سالمندان هنوز دوز یادآور تزریق نشده است، اما تا یك هفته الی 1٠ روز دیگر، تزریق دوز سوم یا دوز یادآور در تمام این خانه ها به پایان خواهد رسید.

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در ادامه از سخت گیری های انجام شده برای جلوگیری از شیوع كرونا در خانه های سالمندان اشاره سخن گفت و اظهار داشت: تمهیداتی از جمله ایجاد محدودیت در بازدید ها و تشدید مراقبت ها، برای كنترل كرونا در خانه های سالمندان صورت گرفت كه حاصل آن صفر بودن آمار مبتلایان در این خانه ها ظرف یك ماه گذشته است.

پورشبانان به تزریق واكسن آنفلوآنزا نیز اشاره ای داشت و تصریح كرد: سال گذشته تزریق واكسن آنفلوآنزا به صورت تمام و كمال انجام شد، امسال نیز در برخی از خانه های سالمندان صورت گرفته است، اما برخی دیگر روند تزریق واكسن آنفلوآنزا همچنان ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.

او در پایان از كنترل كرونا در خانه های سالمندان اظهار رضایت داشت و اضافه كرد: از شروع همه گیری كرونا با سخت گیری هایی كه در استان اصفهان و سرتاسر كشور صورت گرفت، نسبت به كشور های دیگر از جمله كشور های همجوار، شرایط مطلوب و خوبی را شاهد هستیم.
   تاریخ: ۱۴:۰۴ - ۱۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳