دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

نیكوكاران ملایری بیش از 270 میلیون تومان برای تهیه تجهیزات پزشكی كمك كردند
 
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ازكمك 273 میلیون تومانی خیرین سلامت ملایر برای تهیه تجهیزات پزشكی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دكتر عباس آذر همایون ، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از همت بلند نیكوكاران حوزه سلامت این شهرستان در كاهش آلام بیماران خبر داد و گفت: در مهر ماه از طرف خیران به منظور تهیه تجهیزات پزشكی 273 میلیون تومان واریزی داشتیم.

او افزود:در مورد گزارش عملكرد فعالیت های این انجمن طی ماه گذشته افزود: به منظور مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند و صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع، مبلغ 41 میلیون تومان از سوی نیكوكاران واریز شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر بیان كرد: چهار میلیون و 400 هزار تومان برای تهیه سبد كالا، یك میلیون و 300 هزار تومان برای ذبح گوسفند و 100 هزار تومان به منظور تهیه دستگاه اكسیژن ساز برای بیماران نیازمند جمع آوری شد، همچنین میزان مشاركت مالی نیكوكاران در بحث صندوق ها و قلك ها یك میلیون و 415 هزار تومان بوده است.

آذر همایون با اشاره به اینكه در طول ماه گذشته 318 بیمار نیازمند به واحد مددكاری ما مراجعه داشتند، اظهاركرد: 26 بیمار نیازمند به پزشك، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

او به مساعدت مالی صورت گرفته به مبلغ حدود 20 میلیون تومان به 10 بیمار برای پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان كرد: چهار میلیون تومان كمك هزینه ایاب و ذهاب به 4 بیمار نیازمند و حدود سه میلیون تومان نیز كمك هزینه دارویی و درمانی از طریق واحد مددكاری به بیماران نیازمند پرداخت شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به توزیع سهم گوشت گوسفندی از سوی خیرین در بین بیماران نیازمند، افزود: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به 128 بیمار نیازمند شامل كپسول اكسیژن، واكر، تشك مواج، ویلچر و دستگاه اكسیژن ساز و اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ 10 میلیون تومان، توسط واحد مددكاری رقم خورد.

آذر همایون توزیع 50 بسته سبد غذایی به مناسبت اربعین و رحلت پیامبر اكرم (ص) در مجموع به مبلغ 35 میلیون تومان، توزیع 50 بسته سهم گوشت گوسفندی ذبح شده توسط مجمع از محل نذورات خیران، پیگیری سه مورد امور درمانی بیماران از طریق واحد مددكاری برای بستری و ترخیص از مراكز درمانی، توزیع 150 بسته ماسك بین بیماران سخت درمان و مساعدت به دو كودك بیمار دارای مشكل هورمون رشد به مبلغ دو میلیون و 400 هزار تومان را از دیگر اقدامات واحد مددكاری این مجمع عنوان كرد.

او با اشاره به همت و تلاش خیرین حوزه سلامت ملایر در بروزرسانی تجهیزات پزشكی و رفع كمبود های موجود در مراكز درمانی، گفت: اهدای پنج دستگاه كپسول اكسیژن 10 لیتری از طرف خیّر خجسته علیمرادی و اهدا به بیمارستان امام حسین (ع)، اهدای دو دستگاه از طرف خیّر الهه شارخ ساكن آمریكا، تهیه چهار دستگاه مانومتر از محل مساعدت خیرین، اهدای دو دستگاه پالس اكسی متر از محل مساعدت خیرین، اهدای یك دستگاه تشك مواج به نیابت از مرحوم حاج كاظم زمانی، اهدای دو دستگاه پالس اكسی متر از طرف خّیر بهجت امید ملایری، اهدای یك دستگاه كپسول از طرف خیّر مریم كریمی، اهدای یك كارتن محلول ضد عفونی كننده دست از طرف خیّر مسعود عالی و تهیه 100عدد ماسك دستگاه اكسیژن و در اختیار نهادن برای بیماران سخت درمان نیازمند، در طول ماه گذشته صورت پذیرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر یادآورشد: طرح خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی ملایر از پیشرفت كاملی برخوردار است كه با افتتاح آن گامی موثر و ماندگار به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان برداشته می شود.

منبع ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۱۸ - ۱۸/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶