دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فعالیت بیش از 120 موسسه و مركز در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد
 
بیش از 120 موسسه و مركز در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد تحت نظر اداره كل بهزیستی كرمانشاه فعالیت دارند و بازرسان ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از فعالیت های اداره كل بهزیستی در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد رضایت دارند .
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از كرمانشاه، فرحناز محمدی مدیركل بهزیستی استان ضمن اشاره به اهمیت آسیب اعتیاد و تشریح وضعیت كلی اعتیاد استان، گفت : بیش از 120 مركز و موسسه مردم نهاد در زمینه های پیشگیری، درمان و بازتوانی معتادین فعالیت دارند

او به همكاری و تعامل مناسب اداره كل بهزیستی و شورای هماهنگی استان اشاره كرد و گفت : اداره كل بهزیستی در كمیته های مختلف از جمله كمیته های پیشگیری، درمان، ماده 16 و... شورای هماهنگی نقش محوری و اساسی بعنوان دبیر و یا عضو اصلی دارد

محمدی افزود: اعتبارات دولتی كفاف هزینه های نگهداری در مركز ماده 16 را نمی دهد و در این زمینه با مشكلات زیادی روبرو هستیم، كه نیازمند حمایت ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور می باشد، گفتنی است هم اكنون این مركز با بیش از ظرفیت به جامعه هدف خدمت رسانی می كند.

محمدی از راه اندازی مركز تبصره 2 ماده 16 در استان در آینده نزدیك خبر داد كه ظرفیت جدیدی بمنظور ساماندهی تعدادی از معتادین خواهد بود .
   تاریخ: ۱۰:۰۴ - ۲۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱